Škoda – постійний партнер «Київської сотки»
Škoda – постійний партнер «Київської сотки»

Škoda – постійний партнер «Київської сотки»

У Києві відбувся веломарафон «Київська сотка», який цього року зібрав рекордну кількість учасників — 1600 велосипедистів. Компанія «Єврокар», офіційний дистриб’ютор бренду Škoda в Україні, традиційно виступила партнером заходу.

Старт марафону відбувся на Контрактовій площі, а фініш — на території ВДНГ. Учасники долали дистанції у 50 км та 100 км. Автомобілі Škoda супроводжували колону, забезпечуючи безпеку та комфорт під час заїзду, а також допомагали організаторам в координації руху.

Škoda – постійний партнер «Київської сотки» - Фото 1

Особливістю події традиційно стала благодійна складова: стартові внески учасників спрямували на підтримку військовослужбовців ЗСУ та молодіжних організацій.

До марафону долучилися не лише спортсмени та аматори, але й чинні військові, ветерани, представники Національної поліції, ДСНС та інших служб. Символічно, що серед учасників були і найстарші спортсмени категорії 70+, які вкотре довели, що любов до велоспорту не має віку.

Škoda – постійний партнер «Київської сотки» - Фото 2

«Підтримка велоспорту — важлива частина стратегії Škoda, адже саме з виробництва велосипедів почалася історія компанії. Протягом багатьох років ми підтримуємо «Київську сотку», а також є офіційним автомобільним партнером легендарного Tour de France», — зазначила Олена Кубишина, директорка з маркетингу компанії «Єврокар».

Джерело матеріала
loader
loader