Тест-драйв Hyundai Kina Hybrid: відповідаємо на головні питання
Тест-драйв Hyundai Kina Hybrid: відповідаємо на головні питання

Тест-драйв Hyundai Kina Hybrid: відповідаємо на головні питання

Кросовери Hyundai Kona – вже не рідкість на українських дорогах. Але частіше зустрічаються саме електричні версії, які переважно потрапляють в нашу країну вже вживаними. Ми ж випробували новий гібрид, та знайшли відповіді на найбільш цікаві питання.Що з габаритами?У другому поколінні кросовер Kona помітно підріс. Так, колісна база зросла на 60 мм (до 2660 мм), а загальна довжина відразу на 150 мм (до 4355 мм). У ширину кросовер додав 25 мм (тепер 1825 мм), а висоту – 30 мм (1580 мм у базового варіанта).У компанії Hyundai запевняють, що базовий дизайн нової моделі розроблений для версії Kona Electric, а вже довкола неї створювалися інші версії. Найупізнаванішим елементом передньої частини автомобіля без сумніву є моноліхтар Horizon, що розташований вздовж капоту та дозволяє розпізнавати сусідів по конвеєру корейського кросовера у темний час доби.Гібридна Kona має цікаві масивні накладки на колісних арках та порогах. Вони мають інший дизайн переднього повітрозабірника, який оснащений керованими заслінками, а також інші колеса.Чи вистачає місця у салоні?Нова Kona помітно просторіша за колишню: відстань між рядами сидінь зросла на 77 мм, а запас по висоті на задньому ряду збільшений на 11 мм. Збільшено і об’єм багажника (723 літри за стандартом SAE до стелі). П’яті двері тепер оснащені електроприводом, причому висоту відкриття можна відрегулювати в меню медіасистеми.Оскільки акумуляторна батарея розміщена під пасажирським салоном – як в електромобілях, так і в гібриді, – вони мають вищу підлогу, ніж бензинові моделі. Як результат, електрифіковані машини пропонують на 50 мм менше місця над головою. Втім, водій все одно не впираєтеся в стелю, та й дорогу згори видно краще. З іншого боку, задні пасажири отримують вигоду, оскільки трансмісійний тунель посеред підлоги не такий помітний.На панелі приладів, як і в Ioniq, домінує мультимедійна система з двома екранами. Крім того, приємно бачити, що консоль також отримала великі кнопки, що покращує зручність керування кліматом та аудіо.Що під капотом?Під капотом кросовера встановлено гібридну силову установку у складі атмосферного бензинового ДВЗ об’ємом 1,6 літра і електромотора PMSM. Сумарно вони видають 141 к.с. потужності та 265 Нм  максимального крутного моменту. Не забули корейські інженери і про коробку передач. На машині встановлена 6-ступінчаста роботизована трансмісія DCT з подвійним зчепленням.Цікаво, що управління коробкою передач здійснюється за допомогою технології Shift-by-wire, без прямого механічного зв’язку, що й дозволило зробити селектор під кермом.Тестовий Hyundai Kona другого покоління побудований на модульній платформі зі стійками “МакФерсон” спереду та незалежною підвіскою ззаду. Хоча існують більш скромні версії з “балкою” на задній осі.Як їде авто та скільки споживає?Якщо говорити про характер авто, то варто зазначити, що машина є доволі збалансованою попри намагання мати агресивну та провокативну зовнішність за рахунок аеродинамічного обвісу. Авто має кілька передустановлених режимів водіння, найцікавішим з яких є “Еко”.У ньому Hyundai Kona у міських умовах експлуатації з легкістю вкладається у 5,0-5,3 літри на 100 км пробігу. За містом апетит збільшується при активному драйві, або залишається сталим, якщо пересуватись спокійно з активованим адаптивним круїз-контролем на швидкостях до 120 км/год. Але навіть у “драйверському” режимі важко “добитись” витрати більше 7 літрів на 100 км пробігу.Загалом, кросовер має спокійний характер, і насправді від цього не засмучуєшся, адже не чикаєш якоїсь ураганної динаміки та постійно насолоджуєшся економічністю. Ба більше, навіть коли один з журналістів AUTOGEEK виїхав на порожню трасу та намагався погратись у активний драйв, машина не хотіла споживати більше 5,8 літра на 100 км.Скільки коштує Hyundai Kona?Під час знайомства з героєм нашого тесту, кілька раз чув думки, що гібридні кросовери коштують дорого. Hyundai Kona N-line коштує дорого. Справді, ціни на базову версію починаються з позначки у 1 265 500 грн.Тестовий автомобіль ще на пару сотень тисяч гривень дорожчий завдяки пакету систем активної безпеки, елементам декору тощо. Але варто поглянути на ціноутворення конкурентів, щоб зрозуміти, що доступних гібридних кросоверів не існує.Звичайно, є однокласники з класичними ДВЗ, які коштують на кілька тисяч доларів менше. Але варто враховувати, що у деяких режимах вони з легкістю можуть споживати майже у два рази більше палива на кожну нову сотню пройдених кілометрів. Тому якщо купувати авто не емоцією, а тверезою головою, то все варто прораховувати.Окрім того, якщо уважно прослідкувати за цінами інших гібридів у формфакторі компактних кросоверів, які представлені у українських дилерських центрах, то виявиться, що герой нашого тесту – один з найдоступніших гібридних SUV.

Джерело матеріала
loader
loader