/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F70f2afce94da942b5183a0ec1826e58d.jpg)
Audi припиняє розробку свого найпопулярнішого електричного універсала
Джерела з компанії Audi підтверджують, що плани щодо повністю електричної версії RS6 E-tron були скасовані. Цей універсал мав стати електричним близнюком наступного покоління гібридної RS6. Однією з причин такого рішення називають слабкий попит на високопродуктивні електромобілі.Audi спочатку планувала розширити лінійку RS6 двома різними версіями: plug-in гібридом на базі нового покоління A6 та повністю електричною моделлю, похідною від A6 E-tron. Однак, як повідомляється, високопродуктивний електромобіль тихо прибрали з планів, незважаючи на ранні спостереження замаскованих прототипів.Минулого року шпигунські фотографи зняли агресивно виглядаючі тестові автомобілі A6 E-tron у формах Sportback та Avant. Їхні великі впуски бампера та виражені диффузори сильно натякали на розробку RS6 E-tron. Тепер здається, що ці надії згасли.Згідно з повідомленнями від інсайдерів Audi, проєкт RS6 E-tron було закрито. Рішення, як повідомляється, зводиться до слабкого попиту на високопродуктивні електромобілі. Це залишає поточну S6 E-tron найпотужнішою версією в лінійці, яка видає до 543 к.с. від подвійних електродвигунів. Побудована на спільно розробленій з Porsche Premium Platform Electric (PPE), вона використовує акумуляторну батарею ємністю 100 кВт·год, що забезпечує запас ходу від 640 до 670 км.Для ентузіастів, які віддають перевагу RS6 з більшим шумом і сирою характерністю, є хороші новини. Audi продовжує розробку наступного покоління RS6 Avant, довголітнього конкурента BMW M5 Touring. Він матиме RS-специфічний кузов з масивними впусками, широкими крилами та signature подвійними овальними вихлопними трубами, що виступають з заднього бампера.Очікується, що нова RS6 буде оснащена гібридною силовою установкою plug-in, що пропонуватиме покращену продуктивність порівняно з попередником. Попередні повідомлення свідчили, що вона використовуватиме бі-турбо V6 як основу, але є шанс, що вона збереже V8, допомагаючи їй виділятися на тлі меншого RS5 Avant, який також розробляється.Хоча деякі можуть шкодувати про втрату повністю електричної RS6, plug-in гібрид пропонує золоту середину, поєднуючи продуктивність на рівні суперавтомобіля з повсякденною практичністю та деякою здатністю до нульових викидів. У сучасних ринкових умовах це може виявитися більш переконливою формулою, враховуючи поточні тенденції попиту та екологічні виклики, з якими стикаються виробники автомобілів.

