JLR зазнала настільки масштабної кібератаки, що досі реєструють автомобілі вручну на папері
JLR зазнала настільки масштабної кібератаки, що досі реєструють автомобілі вручну на папері

JLR зазнала настільки масштабної кібератаки, що досі реєструють автомобілі вручну на папері

Виробництво на заводах Jaguar Land Rover залишається зупиненим майже два тижні після масштабної кібератаки, і компанія тепер вважає, що деякі дані могли бути викрадені. Це порушення коштує британському автовиробнику мільйони, водночас багато працівників тимчасово відправлені додому. Поліція та фахівці з кібербезпеки активно розслідують цей інцидент.Повідомлення про атаку з’явилося на початку минулого тижня через подачу документів на фондовій біржі в Індії. Спочатку JLR не вважала, що дані були викрадені. Однак згодом компанія підтвердила, що це не так, і що вона зв’яжеться з тими, кого це стосується. Хоча JLR не говорить прямо, чи були викрадені дані клієнтів, це могло статися.Група під назвою Scattered Lapsus$ Hunters взяла на себе відповідальність за кібератаку. На початку цього року вона організувала атаку на британського роздрібного гіганта Marks & Spencer, яка коштувала йому приблизно 300 мільйонів фунтів втраченого операційного прибутку. За повідомленнями BBC, група стверджує, що змогла зламати IT-систему JLR, використовуючи схожий недолік.JLR стверджує, що «працює цілодобово», щоб повернути системи в робочий стан, і має намір відновити виробництво до кінця тижня. До кібератаки її заводи випускали близько 1000 автомобілів на день, що підкреслює зростаючий фінансовий тиск кожного втраченого робочого дня. Компанія ще не деталізувала повний масштаб втрат, але аналітики галузі припускають, що наслідки можуть бути значними, якщо простої продовжаться.Наразі зупинка торкається виробництва, але не роздрібних операцій. Дилерські центри залишаються відкримими, хоча цифрова інфраструктура, яка зазвичай підтримує продажі, все ще не працює. Співробітники покладаються на ручне оформлення документів для завершення реєстрацій, що сповільнює процес і підкреслює, наскільки сучасні продажі автомобілів залежать від взаємопов’язаних IT-систем. Ця ситуація також може вплинути на довіру споживачів до безпеки даних у автомобільній промисловості, особливо з огляду на зростання подібних інцидентів у світі. Компаніям, ймовірно, доведеться переглянути свої підходи до кіберзахисту, щоб запобігти майбутнім загрозам.

Джерело матеріала
loader
loader