/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F447307b7522a187c9e690a5ecc9202a2.jpg)
Від 285 000 євро: оновлений суперкар Porsche 911 Turbo S перетворили на гібрид
На автосалоні IAA Mobility в Мюнхені дебютував оновлений суперкар Porsche 911 Turbo S, який відтепер став гібридом. Одночасно представлені купе і кабріолет.Фірмова система T-Hybrid – подальша еволюція гібридної установки, яка торік з’явилася на версії Carrera GTS. Колишній бітурбомотор 9A2 робочим об’ємом 3,75 л залишився без роботи, замість нього встановлений той же двигун 9A3 об’ємом 3,6 л, що у модифікації Carrera GTS, але з двома турбокомпресорами замість одного.Причому у Porsche це не прості нагнітачі, а eTurbo із вбудованим електроприводом: компактний електродвигун потужністю 11 кВт встановлений на валу. Він вступає в роботу негайно за командою електроніки, розганяючи компресорне колесо ще до того, як потік вихлопних газів розкрутить турбіну.При скиданні газу електромотор перемикається в режим генератора для заряджання батареї. Віддача силової бензинового двигуна – 640 к.с. та 760 Нм.До того ж гібрид має повноцінний тяговий електромотор (71 к.с.), який вбудований у восьмиступінчасту роботизовану коробку передач PDK. У результаті силова установка видає 711 к.с. та 800 Нм. Це найпотужніший Porsche 911 в історії, адже колишня версія Turbo S з бітурбомотором мала 650 к.с.Тягова батарея ємністю всього 1,9 кВт*год встановлена спереду в багажнику. Вона має робочу напругу 400 вольт, а за розмірами та масою порівнянна зі звичайним автомобільним акумулятором. У результаті розгін до “сотні” у гібрида займає 2,5 с, а на прискорення до 200 км/год потрібно 8,4 с. Динамічні показники кабріолету – 2,6 та 8,8 з відповідно.У Німеччині ціни на купе Porsche 911 Turbo S починаються від 271 тисячі євро, а на кабріолет – від 285 тисяч євро.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Porsche 911 перетворили на електромобіль.
