GAC готується до виходу на ринок Європи
Китайські автовиробники активно розширюють свою присутність на європейському ринку. Черговим прикладом є амбітні плани концерну GAC, який має намір до 2027 року збільшити продаж у Європі до 50 тисяч автомобілів.
На Мюнхенському автосалоні компанія представила компактний хетчбек GAC Aion UT та середньорозмірний позашляховик GAC Aion V. У європейській лінійці також будуть представлені повністю електричний кросовер GAC Aion Y та більш преміальний купе-позашляховик Hyptec HT. Поки всі моделі електричні, але пізніше до портфеля додасться гібрид, що підключається.
GAC Aion V
Президент GAC International Вей Хайган заявив телеканалу CNBC на Мюнхенському автосалоні, що Європа – один із п’яти ключових ринків компанії. “Це стратегічний ринок”, – сказав він, додавши, що GAC сподівається, що найближчими роками цей регіон стане важливою частиною її закордонного бізнесу. Компанія Haigang прогнозує продажі 3000 автомобілів GAC у Європі цього року, зі зростанням до 15000 у 2026 році та більш ніж 50000 – до 2027 року.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F76d1cf42d07e249eda89ffd6d8576014.png)
GAC Aion UT
GAC Aion UT
Щоб пом’якшити вплив мита на китайський імпорт, GAC розглядає можливість виробництва автомобілів у Європі. «Ми сподіваємося, що уряд Китаю та ЄС зможуть продовжити переговори щодо зниження мит, – сказав Хайган. – У майбутньому ми сподіваємось прискорити локалізацію виробництва. Це дозволить нам наростити виробничі потужності в Європі та краще обслуговувати європейські ринки».
Наскільки швидко китайські бренди набирають обертів свідчить той факт, що в першій половині 2025 року їхня сукупна частка на європейському ринку майже подвоїлася, досягнувши 5,1% (347135 авто). Лідером продажів є BYD (70 500 авто). Інші китайські бренди, такі як Jaecoo, Omoda, Leapmotor та Xpeng, також демонструють стрімке зростання.

