Як був презентований Grand Mercedes 600
Як був презентований Grand Mercedes 600

Як був презентований Grand Mercedes 600

Цього дня, 12 вересня 1963 року на Міжнародному Франкфуртському автосалоні було презентовано Grand Mercedes 600. Саме так іменувалася новинка в офіційному прес-релізі.

І справді, ця розкішна модель (W100) багато років задавала тон у представницькому класі. Запоруками успіху стала монументальна зовнішність, неперевершена керованість і, звичайно ж, рівень комфорту.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 1

Під час презентації на Франкфурсткьому автосалоні 1963 року.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 2

Автомобіль виробляли малими серіями на заводі в Зіндельфінгені з 1964 до 1981 року, найчастіше в індивідуальних комплектаціях. Пропонувалося чотири кузовні виконання. Це седан зі стандартною колісною базою (3200 мм), а також з подовженою (3900 мм) – під назвою Pullman. 1965 року з’явилося броньоване виконання. Трохи пізніше побачили світ Pullman Landaulet і Pullman Limousine з шістьма дверима.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 3

Mercedes-Benz 600 Pullman-Limousine

“Гранд Мерседес” став першим легковим автомобілем марки, на якому встановили двигун V8. Це був агрегат M100 робочим об’ємом 6,3 л та потужністю 250 к. с. Він працював у парі з автоматичною КП і розганяв важку машину до 100 км/год лише за 9,7 с. Максимальна швидкість досягала 205 км/год.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 4

Pullman Landaulet

Ще одним унікальним рішенням Mercedes-Benz 600 стала гідравлічна система високого тиску. Вона застосовувалася при зачиненні дверей, склопідйомниках, регулювання передніх і задніх сидінь, стоянковому гальмі, механізмі відкриття люка в даху та опускання перегородки (для Pullman), а також в налаштуваннях вентиляційних дефлекторів. Більше того, гідравлікою регулювалася і жорсткість амортизаторів. Останнє рішення разом із пневматичною підвіскою коліс і забезпечували ту неперевершену керованість та плавність ходу, якими так славився «600-й».

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 5

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 6

Незважаючи на досить рублений кузов, коефіцієнт аеродинамічного опору Сd був досить непоганий – 0,456. Для порівняння, у спортивної моделі з жорстким дахом 230 SL Pagoda він становив 0,515, а у машини 190 SL, також із жорстким верхом, Сd дорівнював 0,461.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 7

За 17 років виробництва було виготовлено лише 2677 машин Mercedes-Benz 600, з яких 487 – у версії Pullman. Найбільше автомобілів продали у США – 743 од. На другому місці Німеччина – 589 од. За ними йдуть Франція – 151 од. та Великобританія – 126 од. За спецзамовленням були також виготовлені дві машини: довгобазний Pullman Landaulet для Папи Римського Павла VI, і короткобазне ландоле для графа Беркхайма.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 8

Королева Єлізаветта II та прем’єр міністр землі Баден-Вюртенберг Курт Георг Кізінгер під час офіцфйного візиту в Штутгарт, 1966 р.

У 1964 році седан Mercedes-Benz 600 продавався за 56 500 дойчемарок, а варіант Pullman – 63 500 DM. Для порівняння модель 300 SEL (W112) з коробкою-автоматом коштувала 27800 DM. У 1979 році прайси на “шістсотий” вже виглядали інакше: седан – 144 368 DM, а Pullman – 175 728 DM. І знову для порівняння: за модель 450 SEL 6.9 (W116) просили 78999 DM.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 9

Короткобазний Pullman Landaulet для графа Беркхайма

У заводському музеї Mercedes-Benz у Штутгарті на постійній основі виставлено унікальний броньований Pullman. Ця машина свого часу використовувалася урядом Німеччини для офіційних делегацій.

Як був презентований Grand Mercedes 600 - Фото 10

Броньований Mercedes-Benz 600 Pullman-Limousine. з приподнятим дахом, у заводському музеї.

Джерело матеріала
loader
loader