/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F3c26fe82cb657b513eb9ad55f87929da.jpg)
Ринок морського фрахту переважно стабільний, однак є винятки
Ринок морського фрахту переважно стабільний, однак є винятки
Власники суден хендісайз цього тижня продовжують користуватися сприятливою ситуацією на тлі стабільного потоку зернових з України та обмеженої доступності відповідного тоннажу на спотові дати в регіонах Чорного та Середземного морів.
Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
За його словами, фрахтувальники змушені платити на 1–2 $/т більше порівняно з минулим тижнем, щоб зафіксувати хендісайз під відправлення у вересні.
Тим часом, як зазначає експерт, сегмент коастерів залишається стабільним: власники досі мають труднощі з підвищенням ставок через обмежену кількість вантажів у регіоні. У сегменті панамаксів ставки також переважно обговорюються на рівнях останніх угод, без значних коливань.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 45–46 $/т (без змін за тиждень).
У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії оцінюються на рівні 23-24 $/т (+2 $/т за тиждень).
У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 32–33 $/т (без змін).
