Тест-драйв гібридного кросовера Peugeot 3008: нова форма та техніка
Тест-драйв гібридного кросовера Peugeot 3008: нова форма та техніка

Тест-драйв гібридного кросовера Peugeot 3008: нова форма та техніка

З кожним новим поколінням Peugeot 3008 суттєво змінює концепцію – з фактично мінівена на кросовер і до купеподібного авто. У нас на тесті – третє покоління новинки з гібридною силовою установкою і нібито скромним 1,2-літровим мотором. Як з ним веде себе авто?Відтепер Peugeot 3008 – це купеподібний кросовер із заваленими задніми стійками, спойлером на п’ятих дверях та динамічним силуетом фастбеку. У Peugeot заявляють, що головні принципи новинки – ефектність, ефективність, а також задоволення водіння.Зовні автомобіль має доволі сучасний і навіть модний вигляд: завалені стійки кузова, двоколірне фарбування, тонка оптика і складного рельєфу передня панель. Але за тиждень знайомства частина нашої редакції не могла позбутися думки щодо того, що новий Peugeot не схожий на інші моделі бренду, й навіть дещо нагадує представників азійського автопрому.Чи можна вважати відсутність послідовності недоліком? Для молодіжної аудиторії, у яку цілить Peugeot 3008 – точно ні, адже вона не боїться експериментів, то не “чипляється” за попередників.Порівняно зі своїми попередниками, третє покоління 3008 стало найбільш обтічним –  з коефіцієнтом аеродинамічного спротиву формою Cx 0,28. Автомобіль також отримав фірмове передню та задню оптику “ефект кігтя” з використанням нової світлодіодної технології Peugeot Pixel LED.У конструкції нового 3008 більш ніж півтонни екологічно чистих матеріалів. З низ 60% – це “зелена” сталь і алюміній, решта – полімери. Перероблений пластик використаний при виготовленні бамперів, спойлерів та килимків для підлоги. А загалом таких деталей налічується близько тридцяти.Герой нашого тесту порівняно з попередником підріс на 10 см, став ширшим на 5 см, а у висоту додав ще на 2 см. Також “француз” приміряв збільшений логотип у формі щита на решітці радіатора та так званий плаваючий спойлер, натхненний концептом Quartz.Новий Peugeot 3008 першим у модельній лінійці бренду приміряв нову архітектуру передньої панелі під назвою Panoramic i-Cockpit. Це подальша еволюція фірмової концепції i-Cockpit, яка виникла одинадцять років тому.Ключова відмінність від моделей Peugeot, що вже випускаються, – це вигнутий екран діагоналлю 21 дюйм, який встановлений вище керма, і поєднує комбінацію приладів з медіасистемою. Однак проекційного дисплею більше нема.Тиждень знайомства показав, що до такої схеми призвичаюєшся швидко. І завдяки великим діапазонам регулювання керма та переднього крісла навіть у високих водіїв кермо не лежатиме на колінах. Єдине побоювання щодо оформлення салону – це світла тканина, якою обтянуто і торпедо, і центральний підлокітник. А саме, наскільки вона добре “носитиметься”.По центру передньої панелі встановлено сенсорну панель i-Toggles: це великі сенсорні кнопки, які ведуть у різні розділи меню або активують окремі функції, причому набір цих “іконок” можна налаштувати індивідуально.Нове кермо – із сенсорними кнопками на спицях, але реагують вони все ж таки не на торкання, а на натискання – для мінімізації помилкових спрацьовувань. Селектор управління автоматичною трансмісією переїхав на передню панель, дещо правіше від керма.При цьому потужний центральний тунель збережений – на ньому розташовані “барабанчик” регулювання гучності аудіосистеми, селектор режимів їзди, “аварійка”, а також закритий бокс з боку пасажира. У обробці використані тканина та алюміній.По ширині місця на другому ряді достатньо навіть трьом дорослим, але високі люди можуть відчувати “тиск” стелі через тип кузова.Багажник рекордним у класі не назвеш, але він по-німецьки гарно організований: рівна підлога, є підпілля, розетки, гачки й такелажні петлі, а також сенсорне відкриття та фіксація полиці в проміжному положенні для зручного доступу до “докатки”.Peugeot 3008 третього покоління побудований на модульній платформі STLA Medium, яка є подальшою еволюцією EMP2 і пристосована для створення електричних версій.Тестовий автомобіль оснащений гібридною силовою установкою у складі бензинової “турботрійки” на 1,2 літра, 48-вольтового електромотора і акумулятора. Потужність ДВЗ становить 136 к.с. Замість восьмиступінчастого “автомата” Aisin з бензиновим мотором працює шестиступінчастий “робот” з двома зчепленнями, розроблений фірмою Punch Powertrain.48-вольтовий тяговий електромотор потужністю 28 к.с. вбудований у трансмісію. Він допомагає двигуну внутрішнього згоряння під час рушання та на низькій швидкості, в результаті розробники обіцяють зниження витрат палива на 15%.Компактна літій-іонна батарея ємністю 0,43 кВт*год розташувалась під водійським кріслом. Заявлено, що суто на електриці кросовер може проїхати не більше одного кілометра, та й то з невеликою швидкістю. Але контролювати “зелений” запас ходу та вибирати електротягу примусово не можливо.Але можливо справді оцінити економічність моделі, особливо у місті. Так. Кросовер у мегаполісі легко може “вписуватись” у 6,5-7 літрів на 100 км пробігу. На трасі ж журналістам AUTOGEEK вдавалось не одну сотню кілометрів тримати середню витрату на рівні 5,9-6 літра на 100 км.Головна особливість авто – це дуже тихий розгін. Відчувається, що ДВЗ завжди намагається працювати у оптимальному діапазоні обертів. Також помітно, що за можливості двигун автоматично переходить у електричний режим – у такому випадку цифри спідометра змінюють свій колір з синього на зелений.Також приємно здивувала енергоємність авто навіть на 19-дюймових колесах. Попередник точно був більш вибагливим до якості асфальту та давав зрозуміти, що не любить ні маленьких ям, ні гострих камінців на бруківці. Кліренс у 198 мм дозволяє почувати себе досить впевнено, але варто пам’ятати, що привід у машини – лише передній.Peugeot 3008 зі зміною покоління не перетворився на суто міського жителя, і навіть отримав ряд якостей, які допоможуть йому більш комфортно пересуватись українськими дорогами. При цьому авто на нашому ринку отримало довгоочікувану гібридну версію, хоча й втратила багатьма улюблену дизельну. Чи гідна заміна? Як мінімум, для довкілля – 100%.
Джерело матеріала
loader
loader