/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0291db32e1e01469cfbc1c05bea75b8b.jpg)
Теслу критикують за автопілот, який не впізнає залізничні переїзди
Система повного самокерування (FSD) від Tesla, яка позиціонується як інноваційна технологія, демонструє серйозні недоліки у виявленні активних залізничних переїздів. Згідно з повідомленнями, автомобілі можуть не реагувати на сигнальні вогні та опускання шлагбаумів, що створює потенційно небезпечні ситуації на дорогах.Незважаючи на те, що Tesla називає свою систему “Повне самокерування (під наглядом)”, вона залишається на рівні 2 напівавтономного водіння, що вимагає постійної уваги водія. Це підкреслює обмеження технології та її недосконалість у реальних умовах.NBC News опублікувала відео, на якому Model Y наближається до активного переїзду та потребує ручного втручання для зупинки. Хоча в цьому випадку шлагбауми ще не повністю опустилися, що могло вплинути на реакцію системи, численні водії Tesla повідомляють про аналогічні проблеми на різних переїздах.Експерти припускають, що Tesla, можливо, не використала достатньо даних для навчання своєї системи розпізнавання різноманітних конфігурацій залізничних переїздів по всій країні. Навіть базові елементи, такі як сигнальні вогні, іноді ігноруються, коли система віддає пріоритет іншим об’єктам, наприклад, зеленим світлофорам у відстані.Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) підтвердила, що знає про інциденти і веде комунікацію з виробником. Агентство аналізує скарги споживачів для виявлення потенційних тенденцій щодо безпеки транспортних засобів.Хоча проблеми виявляються не завжди, вже зафіксовані випадки аварій. У червні Tesla, згідно з повідомленнями, повернула на залізничні колії і була зіткнута потягом через кілька хвилин. Компанія та Ілон Маск поки не коментують ситуацію, але останній анонсував доступність FSD Supervised в Австралії та Новій Зеландії, не згадуючи про ризики на залізничних переїздах.Ця ситуація нагадує про те, що навіть найпередовіші технології потребують постійного вдосконалення та тестування в різноманітних умовах. Водії, які покладаються на системи автономного керування, повинні залишатися пильними, особливо в зонах підвищеної небезпеки, таких як залізничні переїзди. Розробникам же слід звернути увагу на збір більш різноманітних даних і покращення алгоритмів розпізнавання критично важливих об’єктів.

