/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F680fa9810091c62ecc8dd6fc6deedc3e.jpg)
Hyundai веде перемовини про купівлю верфі у США
Про це керівник відділу планування та управління підрозділу військово-морських та спеціальних кораблів HD Hyundai Ву Ман Джонг заявив у інтерв’ю Reuters, передає Укрінформ.
Найбільший у світі суднобудівник за обсягом замовлень планує досягти річного доходу в розмірі 3 трильйонів вон (2,2 мільярда доларів США) до 2035 року від будівництва військових кораблів для Військово-морських сил США, сказав представник Hyundai.
«Здається очевидним, що в майбутньому нам потрібно буде створити виробничу базу у Сполучених Штатах», – сказав Джонг, не назвавши компаній, з якими ведуться переговори, та не повідомивши про масштаби потенційних інвестицій.
Джонг вказав на те, що США «стикаються із ситуацією, яка змушує їх неминуче відкрити ринок суднобудування», зважаючи на збільшення розриву у військово-морських можливостях між США і Китаєм, а також на відсутність у країні достатніх потужностей для будівництва військових кораблів.
Він додав, що Вашингтону «доведеться використовувати інфраструктуру і потужності, уже створені його союзниками, аби подолати короткостроковий дефіцит кораблів».
Джонг зауважив, що серед проблем будівництва кораблів у Сполучених Штатах є нестача кваліфікованих працівників.
«Ще однією проблемою є утримання працівників. Багато працівників американських верфей звільняються протягом року», – сказав він.
За його словами, Hyundai може знадобитися від 3 до 5 років, щоб навчити американських працівників підвищити продуктивність, посилаючись на досвід компанії у створенні верфі у Перу. Він додав, що іншою перешкодою може бути імміграційна політика США, і закликав до кращої візової політики для корейських інструкторів після нещодавнього затримання сотень корейських працівників на заводі Hyundai Motor у штаті Джорджія.
Серед інших проблем – закони США, які обмежують іноземні фірми у будівництві кораблів, зокрема Закон Джонса та поправка Барнса-Толлефсона. Джонг сказав, що Конгрес розглядає поправки до цих законів, зоб допомогти іноземним компаніям будувати кораблі для США, хоча, за його словами, малоймовірно, що столітні закони будуть повністю скасовані.
Проте, незважаючи на виклики, немає іншого настільки ж привабливого ринку військових кораблів, як ринок Сполучених Штатів, сказав Джонг. Але «незаперечною реальністю є те, що якщо ви хочете вести бізнес із США, вам потрібно робити це в США», додав він.
Як повідомляв Укрінформ, німецький збройовий концерн Rheinmetall досягнув угоди про придбання військового підрозділу суднобудівної групи Lürssen Groupу рамках розширення своєї європейської діяльності.
Фото: Yonhap

