Що робити, коли бізнес чи його власника атакують інформаційно: покроковий план дій
Що робити, коли бізнес чи його власника атакують інформаційно: покроковий план дій

Що робити, коли бізнес чи його власника атакують інформаційно: покроковий план дій

Інформаційні атаки – регулярний ризик для українського бізнесу та його власників. Причини різні: конфлікт усередині команди, конкурентний тиск, помилка у сервісі, політичний контекст. Реакції можуть кардинально відрізнятися.

Існують дві можливі паралельні тактичні дії. Одна – це публічна відповідь, а друга – це контрдії для завдавання удару у відповідь. Сьогодні хочу зупинитись лише на кроках об’єкта атаки.

Перша година під час атаки – "золота" для відповіді. А наступні 24 години – вирішальні. Загальноприйнятим правилом є графік "15-60-90". Впродовж 15 хвилин організація чи власник має визнати кризу та почати повідомляти основні факти. До 60 хвилин має бути надана детальніша інформація, а впродовж 90 хвилин організація повинна бути готова до пресконференції.

Читайте також
Стратегія Фенікса, або Як відродитися після інформаційного удару

Дослідження демонструють, що 74% респондентів очікують відповіді під час критичних ситуацій протягом однієї години в соцмережах. Цей показник підкреслює критично важливе значення швидкості в кризових комунікаціях.

Щоб прочитати цей матеріал, підпишіться на LIGA PRO
Вже маєте LIGA PRO? Авторизуйтесь

Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.

Статті, що публікуються в розділі "Думки", відображають точку зору автора і можуть не збігатися з позицією редакції LIGA.net
Джерело матеріала
loader
loader