Флойд Мейвезер вважає, що його обдурили, купивши Maybach G650 за 1,2 мільйона доларів
Флойд Мейвезер вважає, що його обдурили, купивши Maybach G650 за 1,2 мільйона доларів

Флойд Мейвезер вважає, що його обдурили, купивши Maybach G650 за 1,2 мільйона доларів

Ексбоксер Флойд Мейвезер відомий своєю пристрастю до розкішних автомобілів та пишним способом життя. Однак зараз він опинився в центрі судового процесу з автосалоном у Лас-Вегасі, де стверджує, що його обдурили з ціною на рідкісний Mercedes-Maybach.На початку липня Мейвезер погодився купити Mercedes-Maybach G650 2018 року за $1.2 мільйона, Ferrari F8 Spider 2023 за $480,000, Porsche 911 GT3 2023 за $285,000 та McLaren Artura 2025 за $285,000. Однак він швидко відмовився від угоди, повернувши Ferrari, Porsche та McLaren. Mercedes-Maybach він також хотів повернути, але, за його словами, автосалон Vegas Auto Gallery відмовився прийняти його назад.У новому позові Мейвезер звинувачує дилера в оманливій торговій практиці та неправдивій інформації. Він стверджує, що G650 обійшовся салону всього в $728,000, що залишило бізнесу майже півмільйона доларів прибутку з однієї продажу. Боксер говорить, що йому повідомили, ніби дилер заплатив $1.1 мільйона за авто, і він погодився на таку маржу, але пізніше дізнався справжню ціну.Vegas Auto Gallery категорично відкинула звинувачення, назвавши позов “сміховинним і нежиззєздатним”. Автосалон наполягає на тому, що Мейвезер підписав контракт і насправді заборгував дилеру повну вартість G650. За їхніми словами, він пропустив терміни оплати за автомобіль і раніше визнавав цей борг.Mercedes-Maybach G650 ззовніЦей випадок піднімає важливі питання про прозорість угод на ринку розкішних автомобілів, де ціни можуть суттєво відрізнятися. Mercedes-Maybach G650 Landaulet є надзвичайно рідкісним автомобілем з обмеженою серією, що частково пояснює його високу вартість, але розбіжності в інформації про початкову ціну придбання дилером викликають серйозні сумніви щодо етичності ведення бізнесу. Подібні суперечки часто призводять до перегляду стандартів інформування клієнтів у преміум-сегменті.

Источник материала
loader