Lexus LS залишається у виробництві з невеликими оновленнями на 2026 рік
Lexus LS залишається у виробництві з невеликими оновленнями на 2026 рік

Lexus LS залишається у виробництві з невеликими оновленнями на 2026 рік

Lexus представив оновлену версію свого флагманського седана LS для 2026 модельного року на ринку Японії. Незважаючи на те, що модель залишається практично незмінною зовні, виробник додав більше стандартного обладнання та нові опції для гальмівних систем.П’яте покоління LS випускається з 2017 року, але зазнало серйозного оновлення у 2020 році. Для 2026 року Lexus зробив кольори кузова White Nova Glass Flake та Deep Blue Mica стандартними для всіх комплектацій. Крім того, для версії F Sport тепер доступні червоні гальмівні супорти з срібним логотипом Lexus.Інтер’єр залишився практично незмінним: цифрова панель приладів та мультимедійна система мають діагональ 12,3 дюйма. Головною зміною став підігрів усіх сидінь, який тепер входить до базового оснащення.Японська версія LS пропонує вибір між бензиновим та гібридним двигунами. Модифікація LS500 оснащується бі-турбованим 3,5-літровим V6 потужністю 415 к.с., тоді як LS500h поєднує 3,5-літровий V6 з двома електродвигунами, що дає загальну потужність 354 к.с. Обидві версії доступні з заднім або повним приводом.Модель 2026 року вже доступна для замовлення в Японії. Базова ціна складає 11 110 000 єн за версію LS500 I Package, тоді як топова комплектація LS500h AWD Executive коштує 17 730 000 єн. У порівнянні з попередньою версією, ціни зросли на 150 000-170 000 єн залежно від комплектації.З огляду на те, що нове покоління Lexus ES позиціонується як “глобальний флагман” бренду, роль LS дещо змінилася. Наразі цей седан залишається нішевим продуктом, який пропонується на обмеженій кількості ринків. Крім Японії, модель доступна у Північній Америці та деяких європейських країнах, але була знята з продажу у Великій Британії.Питання майбутнього LS залишається відкритим. Lexus може продовжувати оновлювати існуючу модель, розробити повністю нове покоління або взагалі покинути сегмент повнорозмірних люксових седанів. Останні роки показали, що попит на великі седани зменшується на коричп кросоверів та електричних моделей, що може вплинути на подальшу долю цієї легендарної моделі.

Источник материала
loader
loader