/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa02edfaaf283f97bede08bbdf4ea8ee5.jpg)
Оголений Mazda BT-50 стає потужнішим і функціональнішим
Австралійська лінійка пікапів Mazda BT-50 оновилася завдяки новій силовій установці. Новий 2,2-літровий чотирициліндровий турбодизельний двигун замінив старий 1,9-літровий агрегат, що забезпечило більшу потужність, покращену паливну економічність та значно збільшило тягові можливості.Цей двигун був вперше представлений минулого року в Таїланді для пікапа Isuzu D-Max та позашляховика MU-X, з якими Mazda BT-50 має спільну платформу. Пізніше він став доступним і для таїландської версії Mazda BT-50. Наразі всі три моделі з цим двигуном вже надійшли на австралійський ринок.Новий 2,2-літровий дизельний двигун розвиває 161 к.с. (120 кВт) та 400 Нм крутного моменту, що на 13 к.с. та 50 Нм більше за попередню 1,9-літрову версію. Агрегат працює в парі з новою восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, а привод може бути заднім або повним залежно від модифікації.За словами представників Mazda, нова силова установка зменшує споживання палива до 0,7 л/100 км та знижує викиди CO2 до 17 г/км. Однак для базової версії Single Cab Chassis XS економія становить лише 0,1 л/100 км та 1 г/км CO2 порівняно з попередньою конфігурацією.Ця версія отримала нову систему Idle Stop, яка зменшує споживання палива на 0,2-0,9 л/100 км. Незалежно від вибраної силової установки, всі варіанти BT-50 тепер мають максимальну масу буксирування 3500 кг, що відповідає стандартам сегменту середньорозмірних пікапів.В Австралії 2,2-літровий дизельний двигун доступний виключно для базової комплектації XS моделі BT-50. Покупці можуть обрати між типами кузова Single Cab Chassis, Dual Cab Chassis та Dual Cab Pickup. Моделі з рамою оснащуються 17-дюймовими сталевими дисками, тоді як пікап отримує легкосплавні диски.Стандартне обладнання включає світлодіодні фари, 8-дюймову мультимедійну систему з бездротовими Apple CarPlay та Android Auto, камеру заднього виду та адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go. Це досить солідний набір для робочого автомобіля, хоча він не може конкурувати з оснащенням значно дорожчої флагманської комплектації SP.Поставки оновленої лінійки BT-50 почнуться у жовтні. Моделі з 2,2-літровим двигуном коштуватимуть на 1500 австралійських доларів (1000 доларів США) дорожче за попередні версії з 1,9-літровим двигуном, але все ще на 2500 австралійських доларів (1600 доларів США) дешевше за еквівалентні версії з 3,0-літровим дизелем.Isuzu також додала 2,2-літровий двигун до своїх австралійських версій пікапа D-Max та позашляховика MU-X. Ціни на них приблизно на 2000 австралійських доларів (1300 доларів США) нижчі за еквівалентні версії з 3,0-літровим двигуном. Isuzu D-Max коштує трохи дешевше за свого близнюка від Mazda та доступний у вищих комплектаціях, таких як X-Rider.Поява нового двигуна в обох моделях демонструє стратегію партнерства між Mazda та Isuzu, спрямовану на оптимізацію витрат та покращення конкурентних позицій на ринку комерційних автомобілів. Це також свідчить про те, що виробники продовжують вдосконалювати традиційні дизельні технології, незважаючи на загальну тенденцію до електрифікації автомобільного ринку. Для австралійських покупців це означає більш широкий вибір серед надійних та економічних робочих автомобілів.

