/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2F6a50b9c55c1d2eac587b1a549f17d3ba.jpg)
Франція прислала Румунії патрульний літак для стеження за рф
Франція перекинула до Румунії морські патрульні літаки ATL2, щоб посилити контроль у Чорному морі.
Про це пишеDefense Express.
Попри те, що ця техніка вважається "антикварною", вона й досі ефективно виконує завдання.
Історія літаків Dassault Atlantic почалася ще наприкінці 1950-х, коли було створено Breguet Br.1150 Atlantic для заміни американських Lockheed P2V Neptune. Це було першим спільним авіапроєктом НАТО, у якому брали участь Франція, Велика Британія, Німеччина, Нідерланди, Італія та Бельгія.
На той час літак мав сучасне обладнання: радар для виявлення кораблів на дистанції до 75 км, гідроакустичні буї для пошуку субмарин, засоби радіоелектронної боротьби. Озброєння включало торпеди, керовані ракети, глибинні бомби, які, за даними аналітиків, могли бути у тому числі ядерні. Першими користувачами стали Франція, Німеччина, Нідерланди та Італія, згодом кілька машин отримав Пакистан.
У 1980-х французи створили нову версію – Atlantic 2 (ATL2). Вона відрізнялася модернізованим обладнанням, цифровими системами зв’язку, новим радаром, протикорабельними ракетами Exocet та інтегрованим комп’ютером, що поєднував усі сенсори й значно підвищував ефективність. Літак також міг виконувати завдання дальнього радіолокаційного виявлення.
Перший політ ATL2 відбувся у 1981 році, а серійне виробництво почалося з 1989-го. Спочатку планували виготовити 42 машини, але у підсумку Франція отримала лише 28 і залишилася єдиним їхнім оператором.
Сьогодні на озброєнні залишаються лише 18 ATL2, які проходять модернізацію до стандарту Standard 6 із новими радарами, електронікою та системами спостереження. У майбутньому їх планують замінити на Airbus A321MPA.
"Щодо того, які задачі ці літаки з цікавою історією виконують у Чорному морі, то очевидно, що вони патрулюють регіон та, можливо, навіть допомагають у ролі засобів ДРЛВ. Навіть попри досить поважний вік перед нами платформа, що все ще здатна виконувати поставлені завдання", - підкреслюють аналітики.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F133%2Ff2e2052728b168fb344dd1f5c37bec08.jpg)
Бидло клює на «титули» за 50 баксів? Скільки коштує стати Вельможним Паном Писарем чи Осавулою
Украина Криминальная
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F64b07ae6a233d9e8ce00ee770a4c3fc2.png)
Шанс один на 100 000: у США вилупилася рідкісна двоголова змія
TSN
Міноборони пояснило, чому «шахеди» стали небезпечнішими
ГЛАВКОМ NET
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2F6d5a1c58e383e2dcd2295deec7ee01d7.jpg)
У Шмигаля відповіли щодо дефіциту ППО: Ракетами Patriot збиваємо лише балістику
Лига
30 вересня: який сьогодні день, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fcfb635f6f1b7a06fe45b4463cb5435e3.jpg)
У Данії заборонили літати цивільними дронами після тижня провокацій
InternetUA
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F50889fd43cb2a27f02a3550627b99a1b.png)
50 тисяч гривень за народження дитини: експертка пояснила, чому цього замало
Знай