/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ffaafe2823adffd3f9d7fb40f92b15cde.jpg)
Розкішний позашляховик Mazda в Китаї коштує від 16 800 доларів
Mazda щойно оприлюднила цінові деталі для моделі EZ-60 на ринку Китаю, що може викликати заздрість у жителів інших регіонів. Цей цікавий позашляховик пропонується як у повністю електричній версії, так і у гібридній з функцією збільшення запасу ходу, причому його стартова ціна приблизно відповідає вартості нового Nissan Versa у США.Модель EZ-60 була розроблена в рамках спільного підприємства Mazda та Changan і призначена для продажу за кордоном під індексом CX-6e. У Китаї базова гібридна версія з функцією збільшення запасу ходу коштуватиме від 119 900 юанів, що еквівалентно приблизно 16 800 доларам США.Покупці, готові витратити більше коштів, можуть обрати гібридні модифікації Pro та Max, які стартують з 129 900 юанів (18 200 доларів) та 138 900 юанів (19 500 доларів) відповідно. Усі гібридні версії використовують 1,5-літровий атмосферний двигун, який працює як генератор для заряджання акумулятора ємністю 31,7 кВт·год, що живить задній електродвигун потужністю 255 к.с.Повністю електрична версія також пропонується у комплектаціях Base, Pro та Max. Найдоступніша електрична модель коштуватиме від 139 900 юанів (19 600 доларів), версія Pro — від 149 900 юанів (21 000 доларів), а Max — від 160 900 юанів (22 600 доларів).Як і гібридна модель, електрична версія обладнана заднім електродвигуном потужністю 255 к.с., але замість двигуна-генератора використовує літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 77,94 кВт·год. За даними виробника, запас ходу становить до 600 км за циклом CLTC.Зовні EZ-60 має типові риси Mazda, однак інтер’єр відрізняється від моделей, що продаються на Заході. Він включає великий 26,5-дюймовий дисплей з роздільною здатністю 5K, який виконує функції інформаційно-розважальної системи та екрану для пасажира. Виробник також додав AR-проекцію на лобове скло розміром до 100 дюймів та замінив традиційні дзеркала заднього виду камерами.Як зазначалося, EZ-60 буде продаватися за межами Китаю під назвою CX-6e, зокрема в Європі. На жаль, ця модель не планується до постачання в США.Цінова доступність Mazda EZ-60 в Китаї може стати важливим кроком у глобальній стратегії бренду, особливо на тлі зростаючої конкуренції на ринку електричних автомобілів. Використання спільних платформ із місцевими партнерами дозволяє компанії оптимізувати витрати, що робить технології, раніше доступні лише у преміальних сегментах, більш масовими. Однак відсутність моделі на таких ключових ринках, як США, може обмежити її вплив на світову авторинду.
