/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Ffbc718bf0dea4098272a7e68b1a21d21.jpg)
Відроджена легенда британського автопрому займеться електрокарами
Компанія Austin Motor повертається з компактною моделлю Arrow, що поєднує стиль 1920-х років з електроприводом. Новинка вже пропонується покупцям у Великій Британії за ціною близько $41 тисячі.
Автор проєкту – Найджел Гордон-Стюарт, який працював у Lamborghini, McLaren, Lotus та MG. Вінтажний родстер офіційно класифікується як важкий квадроцикл (категорія L7e), що ставить його в один ряд із міськими електромобілями Citroen Ami та Fiat Topolino. Прототип Arrow показали у 2023 році, а зараз компанія оголосила про старт продажів серійних машин.
Дизайн родстера багато в чому натхненний класичним Austin Seven, що дебютував у 1922 році й став основою для створення таких авто, як Bantam, BMW, Datsun, Rosengart. При довжині всього 3,7 м Arrow комфортно почуватиметься на тісних міських вулицях.
Інтер’єр відповідає духу епохи: дерев’яне кермо, шкіряні сидіння та аналогові циферблати по центру панелі приладів. Модель доступна як з правим, так і з лівим розташуванням керма.
Покупці мають безліч варіантів персоналізації. Палітра кольорів включає одинадцять відтінків, які можна комбінувати з акцентами Nickel або Shadow. Компанія також пропонує три різні варіанти дисків і сім кольорів шкіряної оббивки.
Електродвигун розвиває потужність 20 л. (15 кВт). Живлення здійснюється від акумуляторної батареї місткістю 20 кВт-год, якої вистачає на 160 км пробігу. Повна зарядка займає близько 3 годин. При вазі всього 605 кг родстер здатний розганятися до максимальної швидкості 100 км/год за 7,8 секунди. Це на пів секунди швидше, ніж у Mazda MX-5 з 1,5-літровим двигуном потужністю 130 л.
Ціни на електричний родстер стартують з 31 тисячі фунтів ($41400), що дорожче за Mazda MX-5, за яку у Великобританії просять від 28585 фунтів ($38200). Але за твердженням автора, Arrow забезпечить “непередавані відчуття від драйву”. Автомобіль орієнтований на покупців, які шукають стильний електромобіль, що поєднує у собі шарм, індивідуальність та спадщину британського автопрому.

