Гібридний кросовер Dacia Duster отримав повний привід
Гібридний кросовер Dacia Duster отримав повний привід

Гібридний кросовер Dacia Duster отримав повний привід

Румунська марка Dacia, що належить Renault Group, продовжує гібридизацію своїх кросоверів Duster та Bigster.Нова версія hybrid-G 150 4×4 карданного валу не має: передні колеса обертає 1,2-літрова “турботрійка”, але видає 140 к.с. і 230 Нм, вона також має 48-вольтовий стартер-генератор і 6-ступінчастий “робот” з двома зчепленнями, який передає всю потужність на передні колеса.Задні колеса у такого кросовера обертає власний 48-вольтовий електромотор (31 к.с., 87 Нм), зістикований з двоступінчастим редуктором, цей електромотор живиться від 48-вольтової буферної батареї ємністю 0,84 кВт*год. Максимальна сукупна потужність силової установки – 154 к.с.Повний привід версії hybrid-G 150 4×4 працює на швидкості до 140 км/год. Двоступінчастий редуктор на задній осі може відключати задні колеса на будь-якій нижчій швидкості для економії палива, але передбачений і постійний повний привід.В інших їздових режимах повний привід підключається автоматично. Крім того, є спеціальний режим Hill Descent Control для контрольованого електронікою руху з гірки на швидкості від 3 до 30 км/год.На низьких швидкостях Duster hybrid-G 150 4×4 може пересуватися виключно на електротязі – більшу частину часу (60%) у міських поїздках бензиновий двигун буде вимкнено.Ще одна цікава особливість версії hybrid-G 150 4×4 полягає в тому, що 1,2-літровий двигун тут двопаливний – він може харчуватися як бензином, так і зрідженим нафтовим газом, на борту відповідно є два паливні баки, кожен об’ємом 50 л.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні представили кросовер Renault Duster третього покоління.

Источник материала
loader
loader