10 жовтня — дискусія «Дослідження медіаспоживання: яка мета та чи потрібна зміна методологій?»
Дослідження медіаспоживання проводяться в Україні більше десяти років. Вони, серед іншого, дають можливості оцінити рівень довіри аудиторії до отриманої інформації, визначити суб’єктивну оцінку аудиторією власної спроможності розпізнати дезінформацію та реальну спроможність тощо.
Але в останні роки все очевиднішою стає головна проблема досліджень медіаспоживання, спричинена революцією, яка відбулася у виборі аудиторією соцмереж та месенджерів для отримання інформації.
Сучасні дослідження не надають реальної картини ставлення аудиторії до джерел інформації. Оскільки при вимірюваннях ставлять в один ряд онлайн-платформи та традиційні медіа, не уточнюючи, довіру до якого саме різноманітного контенту з платформ фіксують у відповідях. Ми вимірюємо одночасно довіру і до контенту з офіційних телеграм-каналів влади, і до анонімних пропагандистів, й до інформації з каналів традиційних медіа або відомих блогерів чи навіть групових чатів в месенджерах.
- Як виправити ситуацію?
- Якою має бути мета досліджень медіаспоживання?
- Як зробити їх більш релевантними стрімким змінам в інформаційному полі?
Щоб відповісти на всі ці запитання, «Детектор медіа» ініціює дискусію зі стейкхолдерами «Дослідження медіаспоживання: яка мета та чи потрібна зміна методологій?»
Де: Донбас Медіа Форум, зал Маріуполь
Коли: 10 жовтня, 18:10 - 19:10
Модераторка дискусії: Наталія Лигачова
До зустрічі на дискусії!
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

