До 2026 року цивільний авіапарк Росії може скоротитися більш ніж удвічі - розвідка
До 2026 року цивільний авіапарк Росії може скоротитися більш ніж удвічі - розвідка

До 2026 року цивільний авіапарк Росії може скоротитися більш ніж удвічі - розвідка

«Аерофлот» почав розбирати вантажні Boeing, щоб ремонтувати цивільні літаки, парк яких до 2026 року може скоротитися більш ніж удвічі.

Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки України, передає Укрінформ.

За інформацією розвідки, найбільший російський авіаперевізник «Аерофлот» уклав із вантажною авіакомпанією «Волга-Днепр» угоду про передачу йому восьми літаків Boeing.

«Аерофлот» планує використати ці повітряні судна як донори для запчастин, щоб підтримати технічний стан уже наявних у нього літаків.

Контракт передбачає, що шість Boeing 737-800BCF і два Boeing 747-400 будуть передані у фінансовий лізинг дочірнім компаніям «Аерофлоту» – «Победа» і «Россия».

Угода оцінена приблизно в 130 млн доларів. Фінансуватимуть її з коштів Фонду національного добробуту РФ.

На початку 2022 року Росія експлуатувала близько 1,5-1,8 тисячі цивільних літаків західного виробництва. Відтоді ця цифра значно зменшилася, адже міжнародні санкції перекрили країні-агресорці доступ до іноземних літаків і запасних частин до них.

Російські авіаперевізники змушені ставити повітряні судна «на землю» або закуповувати запчастини за неофіційними схемами без гарантії якості та безпеки. Ще одним варіантом, який дає можливість полагодити техніку на короткий термін, є розукомплектування справних авіалайнерів.

Як зазначають у розвідці, контракт між «Волгою-Днепр» й «Аерофлотом» є першим випадком на російському авіаринку, коли пасажирська авіакомпанія отримує вантажні борти лише з метою розбору на комплектувальні частини.

«У середньостроковій перспективі це призведе до скорочення авіапарку, зростання вартості перевезень та подальшої деградації російської цивільної авіації», – прогнозують у СЗР.

Очікується, що в разі збереження нинішніх умов до 2026 року авіапарк Росії може скоротитися більш ніж удвічі.

Як повідомляв Укрінформ, у Росії фіксують збільшення кількості аварійних ситуацій через технічний стан авіатранспорту.

Теги по теме
Россия Самолет
Источник материала
loader
loader