Під ударом навіть шкільні автобуси: Трамп вводить нове мито з 1 листопада
Під ударом навіть шкільні автобуси: Трамп вводить нове мито з 1 листопада

Під ударом навіть шкільні автобуси: Трамп вводить нове мито з 1 листопада

Які автомобілі обкладуть новим митом?

Новий тариф запрацює з 1 листопада 2025 року і суттєво посилить політику Трампа щодо захисту американських компаній від іноземної конкуренції, повідомляє 24 Канал з посиланням на Reuters.

За словами президента, нові мита принесуть користь найбільшим виробникам вантажних автомобілів у США, на кшталт, Peterbilt і Kenworth, що належать Paccar, та Freightliner, що належить Daimler Truck.

Втім, нові мита торкнуться широкого переліку вантажівок. До категорії великих транспортних засобів у США відносять:

  • тягачі;
  • вантажівки для доставки.
  • транспорт комунальних служб;
  • сміттєвози;
  • важку будівельну техніку;
  • та навіть шкільні автобуси.

Торгово-промислова палата США раніше виступила проти цих тарифів та закликала Міністерство торгівлі не запроваджувати їх. У відомстві наголосили, що 5 основних країн імпорту вантажівок є союзниками або близькими партнерами США та не загрожують національній безпеці країни.

Зокрема, до найбільших імпортерів належать:

  • Мексика;
  • Канада;
  • Японія;
  • Німеччина;
  • Фінляндія.

Разом з тим США підписали торгівельні угоди з ЄС та Японією, у межах яких погодили 15% тарифи на легкові автомобілі. Однак наразі неясно, чи поширюватиметься ця ставка на великі та середні вантажівки.

Важливо! Минулого місяця Трамп уже анонсував запровадження нових тарифів на імпорт автомобілів з великою вантажністю з 1 жовтня. Тоді, за даними Reuters, президент пояснив ці заходи міркуваннями національної безпеки.

Хто найбільше постраждає від нових мит?

Найбільшого удару нові мита завдадуть по Мексиці, яка є головним експортером середніх і великовантажних автомобілів до США. За офіційною статистикою, імпорт такого транспорту із Мексики втричі виріс з 2019 року і зараз складає близько 340 тисяч одиниць.

  • Проте нові тарифи можуть зачепити й американського виробника Stellantis. Вона є материнською компанією Chrysler, яка виробляє Ram і комерційні фургони в Мексиці.
  • Шведська Volvo Group також інвестує 700 мільйонів доларів у будівництво заводу важких вантажівок у мексиканському Монтерреї і планує запустити його у 2026 році.

Варто знати! Мексика виступила проти нових мит. Вона звернулася до Міністерства торгівлі США і заявила, що всі експортовані до США мексиканські вантажівки містять у середньому 50% американських комплектуючих, зокрема дизельні двигуни.

Які ще нові тарифи планує Дональд Трамп?

  • Трамп також нещодавно оголосив про запровадження 100% митана всі брендовані та запатентовані лікарські засоби, що імпортуються до США. Нові тарифи стосуватимуться будь-яких фармацевтичних продуктів, якщо компанія-виробник не розпочала будівництво власного заводу на території Сполучених Штатів.

  • Крім того, президент запровадив 10% мито на імпорт деревини та пиломатеріалів, а також встановив 25% тарифи на постачання кухонних шаф, ванн і м’яких меблів. Згідно з його розпорядженням, ці обмеження почнуть діяти з 14 жовтня, однак уже з 1 січня наступного року ставки суттєво зростуть.

  • Також Дональд Трамп повідомив про намір запровадити 100% мито на всі фільми, зняті за межами США та ввезені до країни. Цей крок він пояснив необхідністю підтримки американської кіноіндустрії.

Теги по теме
Дональд Трамп авто
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader