Реєстр прозорості: у НАЗК назвали найпопулярніші сфери лобіювання
Реєстр прозорості: у НАЗК назвали найпопулярніші сфери лобіювання

Реєстр прозорості: у НАЗК назвали найпопулярніші сфери лобіювання

Станом на 30 вересня у Реєстрі прозорості зареєструвалися 73 суб’єкти лобіювання: 39 юридичних осіб та 34 фізичні особи.

Про повідомила пресслужба НАЗК, передає Укрінформ. 

"Станом на 30 вересня 2025 року в Реєстрі (прозорості - ред.) зареєструвалося 73 суб’єкти лобіювання, з яких 39 – юридичні особи (від імені яких можуть лобіювати113 людей) та 34 - фізичні особи. Одна особа припинила статус лобіста. Отже, загалом 147 лобістів можуть впливати на ухвалення рішень в країні", — йдеться в повідомленні.

Зазначається, що серед юридичних осіб у Реєстрі є товариства з обмеженою відповідальністю (16), асоціації (8), акціонерні товариства (5), адвокатські об’єднання (3), спілки об’єднань громадян (3), громадські спілки (2) та інші організаційно-правові форми (2).

У НАЗК додали, що найпопулярніші сфери лобіювання: економічний розвиток, регуляторна політика та власність, правова, фінансова, банківська, податкова й митна політика (54 суб’єкти лобіювання), правоохоронна діяльність (53), інновації та цифрові трансформації (49), транспорт, зв’язок та інфраструктура (47), екологічна, аграрна й земельна політика (45). Найменше суб’єктів – 26 – обрали сферу «Молодь та спорт».

Як повідомляв Укрінформ, 1 вересня в Україні набув чинності Закон «Про лобіювання», тоді ж запрацював Реєстр прозорості. 

Фото ілюстративне НАЗК

Теги по теме
НАПК
Источник материала
loader
loader