Розгнівані власники подають позов на Porsche через проблему, що не стосується автомобілів
Розгнівані власники подають позов на Porsche через проблему, що не стосується автомобілів

Розгнівані власники подають позов на Porsche через проблему, що не стосується автомобілів

Власники автомобілів Porsche стикаються із серйозними проблемами, пов’язаними із домашніми зарядними пристроями бренду. За словами позивачів, зарядка електричних транспортних засобів займає значно більше часу, ніж обіцяно, іноді подвоюючи очікуваний період. Крім того, звинувачення стосуються того, що компанія знала про ці недоліки, але не вжила належних заходів для їх вирішення.Porsche зіткнулася з юридичними проблемами в Сполучених Штатах, де розглядаються претензії щодо неналежної роботи домашніх зарядних пристроїв. Позов, поданий до окружного суду Північного округу Джорджії, зосереджений на моделях Porsche Mobile Charger Plus та Porsche Mobile Charger Connect. Ці зарядні пристрої призначені для зручної домашньої зарядки, але, за твердженнями, не відповідають заявленим характеристикам.Обидва зарядні пристрої, доступні для власників Porsche, теоретично можуть зарядити акумулятор автомобіля за 9,5–10,5 годин при підключенні до розетки з силою струму не менше 40 ампер. Однак, згідно з позовом, вони схильні до перегріву, що може пошкодити розетки та створити ризик пожежі. Крім того, час зарядки часто значно перевищує рекламовані показники, що викликає незадоволення клієнтів.Це не перший випадок, коли Porsche стикається із скаргами на зарядні пристрої. У 2023 році компанія вже мала справу з подібним позовом через нібито несправні домашні зарядні пристрої. Тоді Porsche погодився компенсувати витрати клієнтів і представив оновлену версію пристрою з датчиком температури. Проте новий позов стверджує, що ці заходи були лише косметичними і не вирішили основної проблеми.У новому позові також зазначається, що Porsche довго знав про проблему, але не вжив заходів для її усунення, не оголосивши про відкликання, ремонт, заміну чи інші програми. Позивачами виступають Пол Гердтнер з Канзасу, власник Taycan 4S 2020 року, та Джон Голбі з Іллінойсу, який володіє Taycan Turbo 2021 року.Angry Owners Sue Porsche For Something That Isn’t About The CarsЦя ситуація підкреслює важливість надійності зарядної інфраструктури для електричних автомобілів, особливо для преміальних брендів, де очікування клієнтів щодо якості та продуктивності особливо високі. Невирішені технічні проблеми можуть не лише підірвати довіру споживачів, але й уповільнити перехід до електромобілів, оскільки затримки зарядки безпосередньо впливають на зручність використання транспортних засобів. Для Porsche, яка активно розвиває свою електричну лінійку, такі інциденти можуть мати довгострокові наслідки для репутації, якщо не будуть вжиті рішучі заходи для поліпшення якості продуктів та прозорості у спілкуванні з клієнтами.

Джерело матеріала
loader
loader