/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F6c483969fa2be6fcfd876db564077191.jpg)
GM відмовляється від розвитку водневих технологій: чим їх замінять
Американський виробник був одним із перших прихильників використання водню, але зараз він вирішив сфокусуватися на електромобілях.Згідно з інформацією американського концерну GM, у Штатах налічується понад 250 тисяч зарядних станцій для електромобілів, проте заправитися воднем можна лише на 61 станції. Як зазначив виробник, це стало однією із причин для рішення про відмову від проекту.Так, General Motors оголосили про те, що припиняють роботу над водневими паливними елементами наступного покоління під власним брендом Hydrotec.У GM вважають, що водень поки що не реалізував свій потенціал, а також, що він “перспективний для конкретних промислових цілей, таких як резервне електропостачання, видобуток корисних копалин та важкі вантажні перевезення” і додали, що “шлях до сталого розвитку бізнесу на паливних елементах довгий і невизначений”.Відомо, що концерн, як мінімум у найближчій перспективі, продовжить виробництво водневих паливних елементів для центрів обробки даних та вироблення електроенергії на спільному підприємстві GM та Honda Fuel Cell System Manufacturing LLC. Варто зазначити, що у списку причин для відмови від проекту GM також назвали високі витрати на його реалізацію.Прес-служба General Motors зазначила, що американський виробник вирішив зосередити дослідження та розробки, а також капітальні ресурси на створенні електромобілів, акумуляторів та технологій зарядки, додавши, що “зелений” транспорт “явно мають попит на ринку”.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota перевела легендарний пікап Hilux на водень.

