Радіо «Промінь» презентує проморолик до свого 60-річчя
Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.
Відео вже можна переглянути на ютуб-каналі радіо «Промінь», а також на телебаченні, цифрових платформах і в соцмережах Суспільного та радіо «Промінь».
Керівник проєкту Сергій Кривошея розповів, що ідея промо полягала в тому, щоб розмістити героїв у просторі, створеному з графічних елементів, які символічно поєднують географію та геометрію впізнаваних форм бренду радіо «Промінь». Він також зазначив, що одразу хотів, щоб режисером цього проморолика був Олексій Сай.
«Для багатьох Олексій Сай відомий як потужний сучасний український митець, автор масштабних і резонансних інсталяцій. А ми знайомі вже багато років, разом працювали в рекламі, він чудово розбирається в графіці, має неабиякий досвід зйомки рекламних роликів, у тому числі як режисер. Тому дуже приємно, що він відгукнувся з великим ентузіазмом. Адже реалізація цієї ідеї вимагає поєднання трьох важливих складових: тонкого режисерського бачення, розуміння конструктивних моментів у виготовленні складних декорацій та сучасного графічного мислення. Олексій Сай органічно поєднує в собі ці скіли», - розповів Сергій Кривошея.
Команда брала за основу слоган «Звучимо Україною», але замість традиційних «прольотів» над краєвидами вирішили помістити героїв у середовище з графічних елементів. Так з’явилося девʼять сцен, що складаються у візуальну географію країни — у кольорах, формах і символах бренду Радіо Промінь.
Художник та графік Олексій Сай найбільш відомий своєю унікальною технікою Excel-Art. У 2024 році Сай показав на Burning Man інсталяцію I’m fine про стійкість українців. А його цьогорічна Чорна хмара, презентована в Києві й вивезена до США, була зруйнована штормом у перший же день фестивалю. З уламків митець створив нову роботу No Fate — символ того, що навіть із руїн народжується сила.
«Це мій перший проєкт із Суспільним, і мені було приємно побачити під час підготовки до зйомок і на знімальному майданчику якісну й злагоджену роботу досвідчених професіоналів. Це стосується і творчої команди на чолі з Сергієм Кривошеєю, і операторської групи, і художників-постановників. Відзнятий матеріал — це лише частина великої роботи. Те, як виглядає наш ролик, багато в чому залежало від багатоденного складного процесу постпродакшену — кропіткої праці моушн-дизайнерів департаменту промо і дизайну Суспільного. Рівень їхньої підготовки мене приємно здивував і подарував чудовий фінальний результат», — розповів Олексій Сай.
У кадрі з’являються 15 персонажів, 12 з яких мають власні історії. Серед акторів — як професіонали, так і працівники Суспільного.
«Унікальність цього відео в тому, що радіо «Промінь» об’єднує Україну, адже присутнє в кожному регіоні. Ми показуємо цю ідею візуально й аудіально. Ще ми підсвітили кожен регіон своєю колористикою. У нас є як чоловіки, так і жінки, показали також військових і всі сьогоднішні реалії України. Тож радіо «Промінь», як червона нитка, яка пронизує Україну», — пояснює виконавчий продюсер радіо «Промінь» Максим Яковенко.
Індивідуальні образи створила художниця по костюмах і стилістка проєкту Аліна Гаєва, яка також зіграла одну з ролей. Для цього вона використала речі свого українського бренду «Гаєва», аби підкреслити їхню унікальність.
Над створенням ролика працювала команда Суспільного: оператор Олег Авілов, майстри по світлу Олександр Шахрай та Олександр Калашніков. Начальник управління декорацій Костянтин Чекін долучився до розробки візуальної частини проєкту, працюючи разом із режисером Олексієм Саєм та командою ТОВ «Міродан-продакшн», які створили ілюзію невагомості героїв.
Фото: Суспільне
Матеріал створено за підтримки Фонду «Аскольд і Дір», що адмініструється ІСАР «Єднання» в межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України — рушій реформ і демократії» за фінансування Норвегії та Швеції. Зміст публікації є відповідальністю ГО «Детектор медіа» та не є відображенням поглядів урядів Норвегії, Швеції або ІСАР «Єднання».
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».

