/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F85d5c7cc32d163dd7d3005fe5975f6d0.jpg)
Нова модель Dakota Warlock від Ram готується кинути виклик Hilux завдяки китайським технологіям
Компанія Ram представила нову середньорозмірну пікапну модель Dakota для ринків Південної Америки, відроджуючи легендарну назву. Після демонстрації концепту Dakota Nightfall виробник Stellantis показав серійну версію, яка надійде до Аргентини та Бразилії.Запуск моделі відбувається у топовій комплектації Warlock, яка включає чорну символіку, унікальні декалі, 17-дюймові литі диски з алмазною обробкою та спортивний дугоподібний каркас. Незважаючи на індивідуальні деталі, екстер’єр та лінії даху видають спільну платформу з Fiat Titano, Peugeot Landtrek та Ram 1200, що мають китайське походження.Салон відрізняється м’якими матеріалами та вдосконаленою цифровою панеллю порівняно з моделями-побратимами. Вона поєднує 7-дюймову цифрову приладів панель та 12,3-дюймовий екран мультимедійної системи. До стандартного обладнання увійдуть бездротова зарядка для телефону, шість подушок безпеки, камера кругового огляду та комплекс систем ADAS.Автомобіль використовує раму-драбину китайського виробництва з оновленнями, запровадженими минулого року на моделі Changan Hunter. Гібридна силова установка не передбачена – Dakota отримає 2,2-літровий турбодизель Multijet потужністю 197 к.с. з крутним моментом 450 Нм. Двигун поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач та повним приводом з понижувальною передачею, електронною блокуванням заднього диференціалу та чотирма режимами руху (Нормальний, Спорт, Пісок, Сніг).Довжина Dakota перевищує 5,028 мм рамкової моделі Ram Rampage, наближаючись до 5,331 мм Fiat Titano. Це робить його прямим конкурентом для Toyota Hilux, Ford Ranger, Chevrolet S10 та Volkswagen Amarok на регіональному ринку.Виробник підтвердив вантажопідйомність 1,020 кг, об’єм кузова 1,210 літрів та максимальну масу буксирування 3,500 кг. Задній відсік матиме спеціальне покриття та LED-підсвітку. Виробництво розгорнуто на заводі Stellantis у Кордові (Аргентина) після інвестицій у розмірі 2 мільярдів бразильських реалів. Продажі стартують спочатку в Аргентині, а з 2026 року – в Бразилії.Хоча ця версія Dakota призначена виключно для Південної Америки, Stellantis паралельно розробляє інший середньорозмірний пікап для США, запланований до виходу у 2027 році. Американська модель матиме рамну конструкцію та бензинові двигуни для конкуренції з Ford Ranger, Toyota Tacoma та Chevrolet Colorado.Ринок середньорозмірних пікапів у Південній Америці продовжує зростати, і поява Ram Dakota може значно похитнути позиції традиційних лідерів. Використання китайської платформи дозволяє запропонувати конкурентну ціну, а дизельна силова установка залишається ключовою перевагою для регіону. Окремо варто відзначити, що рішення використовувати різні моделі для різних континентів дозволить Stellantis точніше врахувати специфічні вимоги кожного ринку без компромісів у конструкції.

