/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F990ebc9dc87ae48186006b84642187a6.jpg)
Новий пікап Isuzu: розкіш у передній частині, функціональність у задній
Isuzu представила спеціальну версію свого флагманського пікапа D-Max, яка орієнтована на професійних користувачів. Ця модель, що отримала назву V-Cross Commercial, поєднує в собі міцність та функціональність з елементами комфорту.Коли уявляєш комерційний середньорозмірний вантажний автомобіль, легко уявити щось суто функціональне: непофарбовані бампери, сталеві диски та інтер’єр, який цінує довговічність понад комфорт. Однак не всі, хто займається серйозною роботою, хочуть обходитися без певних зручностей, тому Isuzu представила повноцінну версію D-Max V-Cross Commercial для Великої Британії.Нова модель базується на флагманській комплектації V-Cross, але перероблена з урахуванням потреб професійних користувачів. Як зазначає Isuzu, вона розроблена для фермерів, ремісників та будівельників, які проводять стільки ж часу на робочому майданчику, скільки й на дорозі.Зовнішність повторює звичайний D-Max V-Cross, з бі-світлодіодними фарами, темно-сірими акцентами та відповідними 18-дюймовими легкосплавними дисками. Однак Commercial відрізняється легким кунгом, який захищає вантажний відсік від погодних умов. Інші особливості включають фаркоп та захисне покриття кузова.Незважаючи на подвійну кабіну, інтер’єр має компонування з двома сидіннями. Простір, який зазвичай займають задні сидіння, перетворено на безпечну вантажну зону.Крім того, задні вікна тоновані, а передні сидіння захищені чохлами. Isuzu повідомляє, що перетворення є постійним, що гарантує реєстрацію автомобіля як комерційного транспортного засобу.Стандартне обладнання включає 9-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, 7-дюймовий цифровий приладовий щиток, аудіосистему з вісьмома динаміками, шкіряну оббивку, підігрівані сидіння, двозонний клімат-контроль, режим їзди по бездоріжжю та комплекс систем допомоги водієві ADAS.Жодних змін у шасі не відбулося, комерційна версія зберігає вантажопідйомність 1 тонна (2204 фунтів) та тягову здатність 3,5 тонни (7716 фунтів), як у пасажирської версії.Потужність забезпечує знайомий 1,9-літровий турбодизель, єдиний двигун, що пропонується у Великій Британії. Він видає 162 к.с. (121 кВт / 164 к.с.) та 360 Нм (265,5 фунт-фут) крутного моменту, у парі з автоматичною коробкою передач та повним приводом із блокуванням заднього диференціала. Потужніший 3,0-літровий турбодизель залишається недоступним для цього ринку.Isuzu D-Max V-Cross Commercial коштує 41 995 фунтів (56 500 доларів) до оподаткування, перші поставки клієнтам у Великій Британії та Північній Ірландії заплановані на листопад. Для порівняння, базовий D-Max Utility починається від 27 755 фунтів (37 300 доларів), тоді як пасажирський V-Cross коштує 38 255 фунтів (51 400 доларів).Ця модель демонструє, як виробники адаптують свої продукти до потреб різних ринків, поєднуючи практичність з елементами преміум-класу. Вона може стати привабливим вибором для тих, хто шукає надійний транспорт для роботи, не жертвуючи сучасними технологіями та комфортом. Подібні ініціативи можуть сприяти розширенню присутності бренду в комерційному сегменті, особливо в регіонах з високою конкуренцією.

