Porsche запатентувала революційний двигун W12
Porsche запатентувала революційний двигун W12

Porsche запатентувала революційний двигун W12

У липні 2024 року Bentley попрощався зі своїм культовим двигуном W12, завершивши двомісячну епоху сучасного гран-турізму. Однак, коли одна історія закінчується, інша починається: Porsche вже розробляє власну версію цього двигуна.Автовиробник подав патент минулого року, але він був опублікований лише вчора. У документі описується складний двигун W12 з трьома вираженими блоками циліндрів. У патенті зазначено, що “циліндри двигуна внутрішнього згоряння розташовані у формі W”.Більш детальний аналіз виявляє численні вдосконалення порівняно з існуючими двигунами W12. Porsche згадує “переважні варіанти виконання з доцільними та нетривіальними вдосконаленнями”.Компанія описує вражаючу компоновку, яка нагадує літеру W, а не дві з’єднані разом V-подібні конфігурації. Зокрема, зазначається, що “кожна головка циліндра має принаймні один впускний та один випускний порт, причому впускний порт з’єднаний з повітрозбірником для потоку, а випускний порт підключений до пристрою відводу відпрацьованих газів”.Porsche детально описує, як “повітрозбірник розташований на верхній стороні, зокрема значною мірою покриваючи її, таким чином, що повітря може надходити з повітрозбірника у впускні канали зверху, або втягуватися безпосередньо по прямій лінії, без вигинів, поршнем двигуна внутрішнього згоряння, який розташований у циліндрі для здійснення переважно вгору-вниз руху. Повітряна камера таким чином має отвір для потоку, з’єднаний з впускним портом, який орієнтований у напрямку колінчастого вала”.Porsche підкреслює численні переваги цієї конструкції, включаючи мінімізацію втрат на тертя. Компанія також відзначає потенціал для коротших впускних портів, що забезпечує більшу гнучкість у компонуванні двигуна.Така конструкція підтримує нижчу температуру впускного повітря завдяки скороченню шляху, одночасно забезпечуючи “чітке розділення між впуском повітря та пристроєм відводу відпрацьованих газів”.Porsche Patents A Crazy New W12 EngineКрім того, схоже, що двигун може вміщувати три турбіни або нагнітачі. Це було б значною перевагою порівняно зі старим подвійним турбонаддувом 6,0-літрового W12, який приводив у рух найкращі творіння Bentley. У своїй останній версії цей двигун видавав 740 к.с. та 738 фунт-футів крутного моменту в обмеженій серії Mulliner Batur.Концерн Volkswagen не відмовився від двигунів з W-конфігурацією і продовжує подавати патенти на них. Залишається питання, чи перетвориться це на щось, що ми побачимо у майбутніх серійних моделях або гоночних автомобілях.Хоча патент показує двигун W12, Porsche натякає, що його можна використовувати й з іншою кількістю циліндрів. Ця можливість залишає багато місця для спекуляцій. Це може вказувати на новий двигун для Bugatti, або на те, що хтось просто запропонував хорошу ідею, і компанія вирішила її запатентувати.Розробка нового W12 двигуна від Porsche демонструє, що навіть у епоху електромобілів традиційні двигуни внутрішнього згоряння продовжують еволюціонувати. Технологічні вдосконалення, такі як зменшення тертя та оптимізація повітропотоку, свідчать про постійний пошук інженерних рішень для підвищення ефективності. Хоча майбутнє такого двигуна залишається невизначеним, сам факт подібних розробок вказує на те, що автовиробники не поспішають повністю відмовлятися від складних двигунів внутрішнього згоряння, особливо для нішевих продуктів або високопродуктивних автомобілів.

Источник материала
loader