Дизайнери реалізують те, що Honda не робить із моделлю S2000
Дизайнери реалізують те, що Honda не робить із моделлю S2000

Дизайнери реалізують те, що Honda не робить із моделлю S2000

Незалежні дизайнери створили цифрові візуалізації, які уявляють, як міг би виглядати сучасний Honda S2000. Чутки про можливе повернення цього родстера в електричній формі залишаються непідтвердженими, а оригінальна модель випускалася з 1999 по 2009 рік.Після пропозиції Теофілуса Чіна для нового покоління знаменитого родстера Honda, ще один цифровий художник, Лука Серафіні, поділився своєю інтерпретацією сучасного S2000. Повернення класичного автомобіля завжди розпалює уяву ентузіастів, і хоча відродження Honda Prelude привернуло багато уваги, шанувальники продовжують сподіватися на S2000.Лука Серафіні з LS Design обрав повну переробку замість простого оновлення старої моделі, але результат залишається впізнаваним як S2000. Найяскравішою зміною стали сучасні агресивні світлодіодні фари, гостріші та чіткіші, ніж у Prelude.Нові блоки фар розташовані під довгим скульптурним капотом, поєднані з більш аеродинамічним лобовим склом і чистими поверхнями кузова. Знайомі елементи включають легкосплавні диски з п’ятьма спицями та спортивні бампери, нагадуючи оригінальну AP1, а не оновлену AP2.У візуалізаціях Теофілуса Чіна пропорції залишаються вірними оригінальній формулі: довгий капот, низька посадка, м’який дах і компактний двомісний салон. Однак дизайн виглядає новим, з переробленими панелями кузова, заснованими на оновленому S2000.Спереду концепт запозичує фари від Prelude, поєднуючи їх з тонкою решіткою радіатора та більшим бампером. У профілі використовуються сучасні поверхні, вбудовані дверні ручки та аеродинамічні впуски позаду передніх крил. 19-дюймові диски є частиною пакета “Sports Style” для Prelude, який буде доступний на японському ринку. Designers Are Doing What Honda Won’t With The S2000Задня частина замінює ностальгію на сучасні елементи, з повнорозмірною світлодіодною смугою та масивною чорною обробкою на бампері. Хоча ця частина виглядає не так елегантно, як у оригіналу, вона зберігає подвійні вихлопні труби в помітному положенні. Ці вихлопні системи вказують на те, що це відродження S2000 не було задумано як повністю електричне.Відповідно до оригінальної формули, шанувальники, ймовірно, віддали б перевагу сучасній інтерпретації високообертового атмосферного двигуна, такого як 2,0-літровий F20C потужністю 237 к.с. у AP1 або 2,2-літровий F22C1 у AP2. Навіть через два десятиліття F20C може конкурувати з сучасними спортивними автомобілями, перевершуючи за потужністю 228 к.с. Toyota GR86 2026 року або 181 к.с. Mazda MX-5.Альтернативою може бути турбований двигун від Civic Type R потужністю 325 к.с. Гібридна допомога могла б підвищити продуктивність, але це суперечило б легкій та пуристській філософії оригінального S2000. Друге покоління Acura NSX вже показало, що відбувається, коли формула ускладнюється.Серйозною перешкодою є відсутність у Honda задньопривідної платформи, придатної для невеликого родстера, що ускладнює конкуренцію з такими моделями, як Nissan Z. Крім того, імітація перемикання передач у Prelude не може замінити тактильну радість від справжньої шестиступінчастої механічної коробки передач, поєднаної з високообертовим двигуном.Незважаючи на попит серед ентузіастів, шанси на повернення S2000 залишаються невисокими. Поточна стратегія Honda включає запуск 13 нових гібридних моделей до 2030 року, залишаючи мало місця для невеликого родстера. Тим часом незалежні дизайнери продовжуватимуть годувати уяву шанувальників своїми візуалізаціями, поки Honda не запропонує щось конкретне.Ці концепти демонструють, як технології та дизайн можуть поєднуватися, щоб оживити класичні моделі, навіть якщо виробник не планує їхнього офіційного повернення. Вони також підкреслюють важливість збереження ключових характеристик, таких як легкість та високі оберти, які робили оригінальний S2000 таким особливим для автолюбителів.

Источник материала
loader
loader