Ставки морського фрахту на перевезення зерна поки що стабільні
Ставки морського фрахту на перевезення зерна поки що стабільні

Ставки морського фрахту на перевезення зерна поки що стабільні

Ставки морського фрахту на перевезення зерна поки що стабільні

Середина жовтня принесла ринку морського фрахту невеликий перепочинок.

Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Нещодавній ажіотаж у сегменті коастерів дещо вщух, оскільки багато учасників ринку цього тижня залишили робочі місця, вирушивши на галузеві заходи. Дефіцит коастерного тоннажу досі зберігається, хоча на ринку дедалі частіше з’являються нові позиції з laycan (узгодженим періодом завантаження. — Ред.) на другу половину жовтня», — додав аналітик. 

Щодо великотоннажного флоту, ставки на відправлення суднами хендісайз та панамакс також залишаються на раніше досягнутих рівнях, додав експерт. Судновласники продовжують твердо відстоювати свої позиції та не розглядають поступок, очікуючи відновлення ринкової активності у короткостроковій перспективі.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю залишається на рівні 46–47 $/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 $/т.

У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії утримуються на рівні 35–37 $/т.

Источник материала
loader