Тест-драйв Peugeot 5008: повноцінний семимісний
Тест-драйв Peugeot 5008: повноцінний семимісний

Тест-драйв Peugeot 5008: повноцінний семимісний

Кросовер Peugeot 5008 – це традиційно подовжена версія 3008-ї моделі. І якщо менший автомобіль з пари у новому поколінні змінив формат і тепер має купеподібний силует, то експериментувати з моделлю Peugeot 5008 в компанії цього разу не стали. Що ж змінилось у новинці?Знайомий незнайомецьКонцепція семимісного кросовера з трьома рядами сидінь у новинці залишилася незмінною, хоча її до певної міри “оптимізували”.Як і раніше, моделі 3008 та 5008 мають однакову передню частину кузова, а відмінності починаються за верхньою кромкою лобового скла. У новому поколінні “п’ять тисяч восьмий” має більш високу поясну лінію, а від хромованого декору дизайнери відмовилися рішуче та повністю: тепер ставку зроблено на контрастні кольорові вкраплення.Порівняно з попередником новий Peugeot 5008 став на 150 мм довшим (тепер 4791 мм), на 51 мм ширшим (1895 мм) та на 54 мм вищим (1694 мм). Колісна база теж розтягнута – з 2840 мм до 2901 мм. Вже в базі встановлені світлодіодні фари та 19-дюймові колеса. Заявлений кліренс – від 189 до 209 мм залежно від версії. Але на нашому ринку привід лише передній.Одна з головних особливостей новинки у зовнішності, окрім ніби посіченої решітки радіатора, це ретельно приховані ущільнювачі бокових вікон, завдяки чому також досягається візуальна “чистота” кузова та гладкість поверхонь.Що змінилось в салоні?Передня частина салону у новинки така ж, як і у Peugeot 3008. Герой нашого тесту –у топовій версії GT, тому він отримав єдиний тачскрин Panoramic i-Cockpit діагоналлю 21 дюйм.На центральній консолі розташувалася сенсорна панель під назвою i-Toggles з кількома кнопками, які ведуть у різні розділи меню, причому ці гарячі клавіші можна налаштувати за власним бажанням – доволі зручна опція, яка дещо нівелює недолік сенсорного “мікроклімату”.При цьому селектор трансмісії теж розташований праворуч від керма, адже механічних коробок передач у Peugeot 5008 більше не буде.Якщо раніше третій ряд був опцією, то відтепер його мають усі без винятку “п’ять тисяч восьмі”. Але є нюанс: тепер третій ряд є не двома окремими кріслами, а єдиною подушкою з роздільними спинками.Подібного спрощення зазнав і другий ряд: якщо Peugeot 5008 другого покоління мав три однакових роздільних сидіння з індивідуальними регулюваннями, то тепер подушка розділена на дві частини в пропорції 60:40, а три роздільні спинки – 40:20:40.У компанії Peugeot пояснили таку заміну статистикою. За їхніми даними, більш ніж 80% поїздок відбувається максимум із чотирма пасажирами в салоні, включаючи водія.Тому розробники віддали пріоритет комфортнішим бічним місцям другого ряду, пожертвувавши зручністю центрального пасажира. При цьому дві частини другого ряду все ще мають поздовжнє регулювання в діапазоні 150 мм, а спинки мають регулювання нахилу.Порівняно з попередником, мінімальний об’єм багажника виріс – 259 літрів проти 130. Зі складеними спинками крісел третього ряду вантажний відсік вмістить 748 літрів, а якщо скласти ще й другий ряд, то об’єм багажника складе вже 1815 літрів.На чию користь вибір?Герой нашого тесту оснащений бензиновим турбодвигуном 1.6 PureTech 180, який забезпечує потужність 180 к.с. та крутний момент 300 Нм. Мотор також забезпечує машині прискорення від 0 до 100 км/год за 9,1 секунди та максимальну швидкість у 215 км/год. Разом з ним працює 6-ступенева гідромеханічна АКПП японської компанії Aisin.В основі кросовера лежить платформа STLA Medium, яка є еволюцією архітектури EMP2, адаптованою під створення електромобілів.Що стосується апетиту, то в місті легко можна вкладатись у 8 літрів на “сотню”. На трасі при допустимих ПДР швидкостях витрата майже на літр менша. Кермо з електричним підсилювачем на швидкості наливається зворотним зв’язком.Крени кузова з налаштованою явно на драйв підвіскою зі стійками “МакФерсон” спереду з-за керма майже непомітні. Зворотний бік медалі – це сприйняття ходової різного роду нерівностей та стиків в асфальті. Будемо чесні, долає кросовер вибоїни жорсткувато, не готувала до них французька інженерія.Система контролю тяги та адаптації роботи антипробуксової системи Grip Control, яка певною мірою повинна замінювати повний привід, допомагає при труднощах на дорозі – проїзд колії на сухій “грунтовці”, слизький асфальт та ін. Але, якщо перед вами бруд, глибокий мокрий сніг, або пісок, треба тричі подумати, а вже потім їхати.СимбіозНавіть тиждень знайомства з Peugeot 5008 не дозволив мені точно відповісти на питання, новий семимісцевий автомобіль ближче до кросовера, або мінівена. І це не мінус, просто так влучно авто поєднало переваги обох класів. Наявність рис обох класів дозволяє зробити висновок, що маємо справжній симбіоз, гібрид двох класів, від якого покупець тільки виграє.
Источник материала
loader
loader