/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6d972ed382cd1401e46fa0195c136119.jpg)
Новий Macan GTS — це електричний Porsche, що не забуває про водія
Компанія Porsche представила нову модель електричного кросовера Macan у виконанні GTS. Ця версія відрізняється покращеною керованістю, потужністю та унікальним спортивним дизайном.Porsche змінює свої плани щодо електрифікації модельного ряду, але не відмовляється від неї повністю. Замість цього бренд прагне забезпечити різноманітність електричних моделей, аналогічну до автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, використовуючи знайомі позначення, такі як GTS.Зовні GTS отримав передній бампер від моделі Turbo, чорні акценти на нижніх решітках радіатора та бічних впусках повітря, а також затемнені світлодіодні фари Matrix. Додатково автомобіль має гостріші бічні юбки, унікальний задній дифузор та розширення на активному задньому спойлері, усі виконані в чорному кольорі.Кросовер встановлений на 21-дюймових дисках Anthracite Gray, а також доступні 22-дюймові колеса RS Spyder Design для більш виразного вигляду. Палітра кольорів включає 15 стандартних та опційних відтінків, серед яких Chalk, Carmine Red та Lugano Blue, а також додаткові 60 кольорів через програму Porsche Exclusive Manufaktur.Більш агресивні передня та задня частини GTS входять до пакету Sport Design, який стане доступним для всіх версій Macan Electric з літа 2026 року. Однак інші моделі не отримають характерних для GTS контрастних чорних акцентів.Салон автомобіля оббитий матеріалами Race-Tex та чорною шкірою. Покупці мають можливість вибрати колір швів, що відповідає зовнішньому фарбуванню, якщо обрано один із кольорів: Carmine Red, Slate Gray Neo або Lugano Blue. Логотип GTS розміщено на кермі, адаптивних 18-режимних спортивних сидіннях та графіці цифрової панелі приладів.Як і всі моделі Macan Electric 2026 року, GTS отримав низку оновлень, включаючи цифровий ключ, нові функції Park Assist, штучний інтелект Voice Pilot, покращені опції ігор у салоні та збільшену вантажопідйомність до 5 500 фунтів (2 495 кг).За потужністю GTS розташовується між версіями 4S та Turbo. Двомоторна установка видає 509 к.с. у стандартному режимі та до 563 к.с. у режимі Overboost з крутним моментом 955 Нм. Ця потужність забезпечується заднім електродвигуном та передавальним відношенням, запозиченими у моделі Turbo.З увімкненою функцією Launch Control розгін від 0 до 100 км/год займає 3,6 секунди, що лише на півсекунди повільніше, ніж у Turbo. Максимальна швидкість становить 250 км/год. За словами Porsche, електричний GTS може подолати чверть милі за 12 секунд, що на 0,6 секунди повільніше, ніж у Turbo.Повернення задніх коліщ залишається опцією, але GTS стандартно оснащений диференціалом підвищеного тертя на задній осі, пакетом Sport Chrono та системою Porsche Torque Vectoring Plus. Крім того, пневматична підвіска GTS має власне налаштування, включаючи регулювання амортизаторів, стабілізаторів поперечної стійкості та знижений кліренс. Також представлено два ексклюзивні звукові профілі, пов’язані з режимами Sport та Sport Plus.Як і решта модельного ряду, GTS отримав акумулятор ємністю 100 кВт·год. Час заряджання від 10% до 80% становить 21 хвилину при підключенні до швидкісної зарядної станції. Крім того, режим Track Endurance, запозичений у Taycan, охолоджує акумулятор, дозволяючи довше насолоджуватися швидкою їздою.Замовлення на 2026 Macan GTS Electric вже відкриті, а перші поставки заплановані на весну. Стартова ціна становить 103 000 доларів, що приблизно на 6 500 доларів дешевше за топову модель Turbo Electric, але майже на 10 000 доларів дорожче за бензинову версію Macan GTS.Електричний Macan GTS демонструє, як Porsche інтегрує традиційні спортивні цінності у свої електричні моделі. Збалансована продуктивність, унікальний дизайн та технологічні інновації роблять його привабливим вибором для тих, хто шукає поєднання динаміки та екологічності. Ця модель також підкреслює зростаючу конкуренцію на ринку електричних кросоверів, де Porsche продовжує займати провідні позиції.

