/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc852142b104c294ddfb485258f7b91ba.jpg)
Трамп запроваджує значні мита на вантажівки та автобуси
Президент США Дональд Трамп запровадив 25-відсоткові мита на імпортні середні та важкі вантажні автомобілі, а також на їхні запчастини. Цей крок, як очікувалося, спрямований на захист американської автомобільної промисловості, але може суттєво вплинути на Мексику, яка є основним експортером вантажівок до США.У своїй прокламації Трамп посилався на розслідування, проведене міністром торгівлі Говардом Латніком, який стверджував, що імпорт цих транспортних засобів у великих обсягах становить загрозу національній безпеці країни. Мита поширюються на всі вантажівки класів від 3 до 8.Для транспортних засобів, які торгуються за угодою США-Мексика-Канада, мита стягуватимуться лише на неамериканські компоненти. Крім того, президент підтвердив запровадження 10-відсоткового мита на імпортні автобуси. Виробники середніх і важких вантажівок у США отримають кредит у розмірі 3,75% від рекомендованої роздрібної ціни для автомобілів, зібраних у країні до 2030 року, що має компенсувати мита на імпортні запчастини.Трамп назвав США беззаперечним лідером у виробництві середніх і важких транспортних засобів з 1950-х по 1990-ті роки, але зазначив, що зараз значна частина цих автомобілів імпортується з-за кордону. Зокрема, він заявив, що 43% транспортних засобів класів 4-8, які продаються в США, походять з інших країн.Американська торгова палата попереджала Трампа про небезпеку нових мит, наголошуючи, що основні імпортери, такі як Мексика, Японія, Німеччина, Канада та Фінляндія, не становлять загрози для національної безпеки США. Асоціація американських автоперевізників також висловила розчарування, зазначивши, що мита можуть призвести до зростання цін у галузі, яка вже страждає через попередні тарифи на сталь.Ці заходи можуть мати далекосяжні наслідки для міжнародної торгівлі, особливо для країн, які експортують вантажні автомобілі до США. Зростання витрат для імпортерів може призвести до підвищення цін на ринку, що вплине на логістичні компанії та споживачів. Крім того, це може викликати відповідні заходи з боку торгових партнерів, що поглибить торгові напруженості.

