Український мотосезон завершується зростанням попиту
Український мотосезон завершується зростанням попиту

Український мотосезон завершується зростанням попиту

Український мотосезон поступово сходить нанівець, але попит на двоколісних не згасає. За даними Інституту досліджень авторинку, у вересні 2025 року українці офіційно зареєстрували близько семи тисяч мотоциклів усіх типів. Це на 18% менше, ніж у серпні, зате на 11% більше, ніж торік. Тож навіть попри прохолоду, інтерес до мототехніки продовжує зростати.Більшість покупок — це нові байки, імпортовані з-за кордону: 56,6% від загальної кількості або майже чотири тисячі штук. Внутрішній ринок забезпечив ще 2491 угоду, тобто понад третину продажів, а 559 мотоциклів привезли вживаними. Цікаво, що порівняно з серпнем динаміка в усіх сегментах негативна, але якщо дивитися рік до року, то цифри стабільно зростають. Внутрішні перепродажі піднялися на 13,9%, імпорт уживаних — на 34%, а нових — на 7%.На внутрішньому ринку лідером залишається Honda, проте китайські Lifan і Geon уже наступають на п’яти. Вони майже зрівнялися з японцями, відсунувши Yamaha на четверте місце. І це не тимчасова річ — просто в Україну дедалі частіше завозять нові китайські мотоцикли, тому їхня присутність у «вторинці» закономірно зростає.У сегменті вживаних, привезених із-за кордону, ситуація стабільна: тут править стара добра японська четвірка — Honda, Yamaha, Suzuki та Kawasaki. Поруч із ними впевнено тримаються Harley-Davidson, Ducati, Indian, KTM і Triumph. Ці моделі купують не заради економії, а заради характеру, звуку двигуна й власного стилю життя.Натомість серед нових мотоциклів боротьба розгорнулася між Spark, Lifan та Musstang. Продажі цих марок відрізняються буквально на кілька одиниць. У десятці наймасовіших моделей немає жодної європейської чи японської — лише китайські та індійські виробники.

Теги по теме
авто
Источник материала
loader
loader