Новий керівник відділу реклами X йде у відставку лише через 10 місяців
Новий керівник відділу реклами X йде у відставку лише через 10 місяців

Новий керівник відділу реклами X йде у відставку лише через 10 місяців

Джон Нітті залишив посаду керівника відділу реклами компанії X лише після десяти місяців роботи, повідомляє Financial Times .

Нітті, який приєднався до компанії як глобальний керівник відділу операцій з доходів та рекламних інновацій, вважався потенційним наступником колишнього генерального директора Лінди Яккаріно, яка пішла у відставку в липні. Його відхід доповнює низку високопосадовців, які звільнилися з дедалі бурхливішого керівництва Ілона Маска. Серед інших, фінансовий директор X Махмуд Реза Банкі пішов у жовтні менш ніж через рік, а фінансовий директор та головний юрисконсульт xAI пішли влітку.

Повідомляється, що «обертові двері» відображає глибшу напруженість. Джерела повідомляють FT, що керівники розчаровані різкими змінами стратегії Маска та його одностороннім прийняттям рішень, зокрема забороною хештегів у рекламі без попереднього обговорення цього кроку з власною рекламною командою.

Тиск на керівництво рекламної галузі зріс, оскільки Маск вкладає мільярди в розробку штучного інтелекту, щоб конкурувати з OpenAI та DeepMind. Хоча деякі бренди повернулися після того, як Маск наприкінці 2023 року сказав їм « йти до біса », а xAI забезпечив партнерство з такими компаніями, як Disney, інші приватно скаржаться на те, що відчувають себе змушеними рекламуватися після того, як X подав до суду на такі бренди , як Shell та Pinterest, за нібито бойкоти.

Перш ніж приєднатися до X, Нітті провів приблизно дев'ять років у Verizon та ще один тривалий період в American Express.

Источник материала
loader
loader