Колишні інженери Tesla вже створили спідстер, поки Ілон ще не завершив свій Родстер
Колишні інженери Tesla вже створили спідстер, поки Ілон ще не завершив свій Родстер

Колишні інженери Tesla вже створили спідстер, поки Ілон ще не завершив свій Родстер

Британський стартап Longbow, заснований колишніми інженерами Tesla Деніелом Деві та Марком Тапскоттом, разом із екс-гендиректором компанії з виробництва електричних човнів та іншими пізніше приєднаними фахівцями, прагне змінити ситуацію на ринку електромобілів, зробивши акцент на легкість для покращення продуктивності.Оглядаючи сучасні електричні автомобілі, важко не помітити, що вони надзвичайно важкі. Навіть порівняно компактні моделі, такі як Kia EV6, можуть важити понад 4000 фунтів (1814 кг).Всього через півроку після анонсу двох моделей компанія вже представила перший динамічний демонстратор на основі бездахтного та безвіконного Speedster.Longbow називає це першим у світі “електромобілем-легковаговиком” (FEV), що цілком виправдано, оскільки вага Speedster становить лише 895 кг. Серійна версія розганятиметься від 0 до 62 миль/год за 3,5 секунди та забезпечуватиме запас ходу 275 миль за стандартом WLTP.Ціна Speedster почнеться від £84,995, тоді як майбутній Roadster з дахом буде коштувати від £64,995. Ці показники виглядають привабливо, враховуючи їхню унікальність серед електромобілів.Speedster побудований на унікальному алюмінієвому шасі з компактним електродвигуном та акумулятором за схемою “модуль-до-шасі”, що забезпечує максимальну жорсткість і мінімальну вагу. Компанія стверджує, що автомобіль розроблений з нуля і є “духовним нащадком” таких ікон, як Lotus Elise та Jaguar E-Type.Longbow SpeedsterПрототип, названий естетичним динамічним демонстратором, був представлений у Лондоні для ранніх клієнтів і партнерів, а перші поставки заплановані на 2026 рік. Вага залишається критичним фактором для високопродуктивних автомобілів, і Longbow підкреслює, що “вага породжує складність, знижує маневреність і притуплює відчуття”.Для посилення своїх амбіцій Longbow залучив до консультативної ради ветеранів автомобільної промисловості, включаючи колишнього керівника McLaren Майка Флуїтта, екс-шефа Lotus Europe Дена Балмера та Майкла ван дер Санді, який працював у Lucid Europe, JLR та керував Alpine.Успіх Longbow може стати серйозним викликом для Tesla, яка тривалий час відкладає випуск власного Roadster. Якщо британський стартап впорається зі своїми планами, це може значно вплинути на ринок електричних спортивних автомобілів, де легкість та продуктивність поєднуються з екологічністю. Залучення досвідчених фахівців свідчить про серйозність намірів компанії та потенціал для інновацій у галузі, де традиційно домінують важкі батарейні блоки.

Источник материала
loader
loader