Канада обурена через допит керівника Stellantis щодо перенесення виробництва Jeep
Канада обурена через допит керівника Stellantis щодо перенесення виробництва Jeep

Канада обурена через допит керівника Stellantis щодо перенесення виробництва Jeep

Автовиробник Stellantis знову опинився під тиском через рішення перенести виробництво нового покоління Jeep Compass з Канади до Сполучених Штатів. Компанія підтвердила, що компактний SUV тепер будуть випускати на заводі в Іллінойсі замість Онтаріо, що продовжує викликати політичну напругу на північ від кордону.Всього через два тижні після загроз Канади щодо юридичних дій проти Stellantis, президента компанії Джеффа Хайнза викликали для виступу перед членами парламенту в комітеті з питань промисловості та технологій Палати громад.Хайнз описав це рішення як таке, що не приймалося легковажно, але зазначив, що поточні економічні та торгові умови ускладнюють виробництво Compass у Канаді. Його слова, схоже, натякали на крок федерального уряду щодо обмеження кількості автомобілів Stellantis, які можна імпортувати без митних зборів після зміни планів компанії.Спочатку планувалося, що Бремптон почне виробництво нового Compass у лютому 2026 року. Замість цього Stellantis переносить виробництво до Іллінойсу в рамках інвестицій на 600 мільйонів доларів для відродження того об’єкту. Мер Бремптона Патрік Браун припустив, що компанія піддалася тиску з боку адміністрації Трампа, щоб віддати перевагу американським операціям за рахунок Канади.Завод у Бремптоні простаював з початку 2024 року, оскільки його переоблаштовували для програми Compass. Хайнз зазначив, що завод не закритий, і хоча працівники залишаються звільненими, вони отримають першочерговий вибір серед 1500 робочих місць, які Stellantis додає на своєму складальному майданчику у Віндзорі.Наразі майбутнє заводу в Бремптоні залишається невизначеним. Прем’єр Онтаріо Даг Форд нещодавно заявив, що Stellantis повідомила йому про плани знайти нову модель для виробництва на фабриці. Хайнз додав, що автовиробник розглядає кілька різних потенційних варіантів, але поки не готовий робити зобов’язання.Ця ситуація ілюструє складність глобальних виробничих рішень у сучасному автомобільному секторі, де торгові угоди, політичний тиск та економічна доцільність часто переплітаються. Переміщення виробництва може мати значні соціально-економічні наслідки для регіонів, що втрачають робочі місця, водночас створюючи нові можливості в інших місцях. Стабільність регуляторного середовища залишається ключовим фактором для довгострокових інвестиційних рішень автовиробників у всьому світі.

Источник материала
loader
loader