В Україні планують відтермінувати запровадження електронної акцизної марки
В Україні планують відтермінувати запровадження електронної акцизної марки

В Україні планують відтермінувати запровадження електронної акцизної марки

В Україні заплановано перенести строки запровадження електронної марки акцизного податку та Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин для електронних сигарет до 1 листопада 2026 року.

Про це повідомляє Міністерство фінансів України, передає Укрінформ.

Зазначається, що старт обов’язкового маркування всіх підакцизних товарів електронними марками (алкоголь, тютюн, рідини для електронних сигарет) планується перенести на 10 місяців - до 1 листопада 2026 року замість раніше запланованого 1 січня 2026 року.

У відомстві пояснили, що перенесення строків необхідне для додаткової підготовки ринку та ключових операторів до переходу на е-акциз, мінімізації ризиків для легального бізнесу та споживачів, а також для узгодження всіх нормативних актів із новими датами.

Реалізація змін потребуватиме коригування урядових актів. З цією метою Міністерство фінансів підготувало проєкт постанови Кабінету Міністрів, що врегульовує роботу Е-системи з урахуванням нових строків.

Найближчим часом документ буде оприлюднено на сайті Мінфіну. Усі зацікавлені сторони та експертна спільнота зможуть ознайомитися з документом та надати свої пропозиції, щоб фінальні зміни були максимально ефективними для ринку.

Як повідомлялося, реформа акцизного маркування є частиною імплементації сучасної електронної системи контролю за обігом підакцизних товарів, що має підвищити прозорість ринку, зменшити тінізацію та посилити захист прав споживачів.

Фото: dp.tax.gov.ua

Теги по теме
Минфин
Источник материала
loader
loader