Клієнтка ПриватБанку залишилася без копійки в кишені за кілька хвилин: у чому причина
Клієнтка ПриватБанку залишилася без копійки в кишені за кілька хвилин: у чому причина

Клієнтка ПриватБанку залишилася без копійки в кишені за кілька хвилин: у чому причина

За її словами, у техпідтримці їй порадили звертатися до відділення.

Ви дізнаєтеся:

Клієнти ПриватБанкузалишаються без грошей під час зняття готівкових коштів у банкоматах. Банкомат просто завис під час операції.

На порталі Мінфін дівчина розповіла, що не змогла зняти велику суму, оскільки банкомат просто завис.

"У банкоматі в місті Одеса, вул. Люстдорфська дорога 140/1, банкомат ПриватБанку не видав гроші, 10 тисяч. Просто на екрані в процесі видачі з'явився напис "Ваші гроші залишилися в банкоматі", - поділилася постраждала.

За її словами, у техпідтримці їй порадили звертатися до відділення.

"В одному відділенні відмовилися допомагати, в іншому ледве-ледве прийняли заяву. І сказали чекати. Чому чекати, якщо це мої особисті гроші???? Залишилася просто без копійки в кишені", - поскаржилася клієнтка банку.

Відгук ПриватБанк
Відгук ПриватБанк / Фото: скріншот

Нагадаємо, як раніше повідомляв Главред, клієнти ПриватБанку зіткнулися з труднощами під час актуалізації даних у додатку Приват24.

Також відомо, що клієнти ПриватБанку скаржаться на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з рахунків.

Про джерело: Мінфін

Мінфін - український інформаційний портал про фінанси та інвестиції, працює з 2007 року, пише Вікіпедія.

На порталі публікується інформація про інвестиції, курси валют, порівнюються депозитні ставки в банках. Також на сайті розміщується статистика з фінансових ринків, фінансові новини та аналітичні огляди.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader