Європейське просування BYD готується до стрімкого зростання
Європейське просування BYD готується до стрімкого зростання

Європейське просування BYD готується до стрімкого зростання

Китайський автовиробник BYD планує подвоїти свою мережу в Європі наступного року, досягнувши 2000 торгових точок. Бренд уже працює на 29 європейських ринках і потроїв продажі цього року. Виробник також розглядає можливість будівництва нових виробничих потужностей в Іспанії та Туреччині.Ще не так давно автомобілі BYD були рідкісним явищем на європейських дорогах. Протягом останніх п’яти років виробник перетворився на глобального гравця, розширюючись на нових ринках швидше за будь-яких конкурентів. Наступного року його моделі стануть ще більш поширеними по всій Європі.Незважаючи на додаткове навантаження у вигляді європейських тарифів на автомобілі китайського виробництва, BYD не збирається сповільнювати темпи. Компанія розглядає Європу як одну зі своїх ключових нових територій і очікує досягти приблизно 1000 торгових точок по всьому континенту до кінця цього року. Однак ця віха є лише початком того, що заплановано на 2026 рік.На нещодавній події у Франкфурті Марія Грація Давіно, регіональний генеральний директор BYD в Європі, окреслила наступний крок компанії. Вона підтвердила, що BYD подвоїть свою присутність у регіоні в наступному році, назвавши це розширення важливим для залучення клієнтів у висококонкурентному середовищі.Наразі активний на 29 європейських ринках, BYD реалізує те, що Давіно описує як “довгострокову стратегію локалізації”. План зосереджений на будівництві більшої кількості транспортних засобів, які він продає, в самій Європі, зменшуючи залежність від імпорту та зміцнюючи зв’язки з місцевими економіками. Ключовим елементом цієї зусиль є великий новий виробничий центр в Угорщині, який має відкритися незабаром.За перші дев’ять місяців цього року продажі BYD в Європі зросли більш ніж втричі, досягнувши 80 807 автомобілів. Незважаючи на те, що угорський майданчик ще не відкрив свої двері, BYD також зважує можливість будівництва заводу в Туреччині та майданчика в Іспанії.Така агресивна експансія китайського виробника відбувається на тлі загострення торгових війн між ЄС та Китаєм, що робить стратегію локалізації виробництва особливо актуальною. Відкриття заводів в Угорщині, а потенційно й в Іспанії з Туреччиною, дозволить BYD уникнути високих митних зборів і конкурувати на рівних з європейськими автовиробниками. Потроєння продажів за рік свідчить про те, що європейські споживачі готові розглядати китайські електромобілі як серйозну альтернативу традиційним брендам.

Источник материала
loader
loader