TikTok став конкурентом eBay як глобальний онлайн-шопінг
TikTok став конкурентом eBay як глобальний онлайн-шопінг

TikTok став конкурентом eBay як глобальний онлайн-шопінг

Попри тарифний хаос та зростання цін на продукти харчування , споживачі як ніколи охоче імпульсивно купують шведські цукерки, вишиті светри та корейські засоби догляду за шкірою на TikTok, що піднімає компанію до категорії, що конкурує з eBay.

Згідно з останніми даними аналітичної компанії EchoTik, лише за третій квартал TikTok Shop продав товарів по всьому світу на суму 19 мільярдів доларів. Це трохи менше, ніж загальний показник eBay, заснованого три десятиліття тому, який склав 20,1 мільярда доларів.

Аналітики та дослідники стверджують, що поєднання агресивного маркетингу та зміни вподобань споживачів сприяло успіху TikTok Shop. Ще одним фактором стала щаслива нагода для TikTok, коли китайські сайти електронної комерції втратили лазівку в доставці , яка дозволяла підтримувати низькі ціни.

І вона не сповільнюється, особливо у Сполучених Штатах, де вона розпочала свою діяльність два роки тому після розширення за кордон, сказав Юозас Казюкенас, незалежний аналітик електронної комерції. За даними EchoTik , компанія продала тут продукції на суму від 4 до 4,5 мільярда доларів у третьому кварталі, що є найбільшим показником серед усіх країн та зростанням на 125 відсотків у порівнянні з попереднім кварталом. (Сам TikTok публічно не публікує дані про продажі.)

Патрік Номменсен, керівник стратегічних ініціатив TikTok Shop в Америці та Європейському Союзі, заявив, що ця операція має більший вплив, ніж «традиційні онлайн-шопінг чи соціальна комерція».

«Ми створили досвід, де покупці щиро хочуть робити покупки не через те, на кого вони підписані, а тому, що вони відкрили для себе продукти, які їм справді подобаються», — сказав Номменсен.

У аналітичній записці цього місяця Казюкенас прогнозував, що обсяг продажів компанії в США перевищить 15 мільярдів доларів у 2025 році, «що дуже багато, враховуючи, що два роки тому каналу збуту не існувало», а також враховуючи те, що залишаються питання щодо статусу програми в Сполучених Штатах.

«Це показує потенціал соціальної комерції, коли вона є частиною масштабної соціальної мережі, а також показує, що чітко не досягнуто межі можливостей», – сказав Казюкенас в інтерв’ю. «Вона лише зростатиме, якщо більше брендів і більше користувачів звикнуть до неї».

Источник материала
loader