/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Ffcc1f74bd09ea97131488b86efee17b3.jpg)
Україна розширює географію збуту молочних продуктів
Україна розширює географію збуту молочних продуктів
Українські молокопереробні підприємства нарощують виробництво свіжих молокопродуктів, навіть попри необхідність надавати суттєві знижки для їх реалізації.
Про це повідомляє «Інфагро».
За словами учасників ринку, таким чином заводи прагнуть утримати свої сировинні зони та скоротити випуск збиткових біржових продуктів.
«Найбільші знижки нині пропонують на жирні позиції — сметану та вершки. Попри сезонне зростання попиту на такі товари, виробники свідомо зменшують обсяг жиру, що йде на виготовлення масла, адже його виробництво залишається економічно невигідним», — додають експерти.
Базові ціни на основні цільномолочні продукти переробники поки не планують переглядати й точно не підвищуватимуть їх щонайменше до завершення року, вважають вони.
Через посилення конкуренції на внутрішньому ринку провідні оператори активізували експорт свіжих молокопродуктів. У жовтні обсяг постачань за кордон був на третину більше, ніж торік.
«Основним ринком збуту залишається Молдова (77%), однак збільшуються й постачання на альтернативні напрямки: відновлено експорт на Балкани, кисломолочні сири активніше постачають до ОАЕ, розширюється географія збуту глазурованих сирків», — додають спеціалісти.
Водночас імпорт свіжої молочної продукції у жовтні знизився порівняно з вереснем, але залишився вищим за торішній показник. Основними постачальниками, як і раніше, виступають польські виробники. З огляду на профіцит сировини, фікується, що наприкінці року постачання польської продукції на український ринок може зрости.

