/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F3176a299358a6098767c9bfc849facf5.jpg)
Дебютував новий Porsche Cayenne – тепер це електромобіль
Porsche презентував четверте покоління Cayenne Electric і Cayenne Turbo Electric. Кросовер є найпотужнішою серійною моделлю в історії марки.
Електричний Cayenne виконаний у тій самій стилістиці, що і паливний, але має ряд візуальних відмінностей, а ще побудований на новій платформі – спеціальної версії PPE, що використовується в Macan Electric. У «зеленого» Cayenne більш виражена передня частина з заниженим капотом і більш тонкими фарами. Також у моделі безрамочне скло, на кормі світлова панель з 3D-ефектом і підсвічений напис Porsche. Версія Turbo Electric отримала контрастні деталі в кольорі Turbonite.
![]()
Нова форма Cayenne Electric – не просто ефектний елемент. Завдяки цим змінам коефіцієнт аеродинамічного опору зменшено до 0,25, що робить кросовер одним із самих обтічних в своєму класі. Приховані аеродинамічні закрилки і продуманий спойлер на даху допомагають розсікати повітря і вичавлювати більше запасу ходу.
Porsche Cayenne Electric отримав нову компоновку салону з трьома OLED-дисплеями. На передній панелі встановлені: 14,25-дюймова цифрова приладова панель, 14,5-дюймовий вигнутий екран мультимедії, 14,9-дюймовий екран для переднього пасажира. Є голосовий помічник зі штучним інтелектом та проекція на лобове скло з доповненою реальністю, а ще слот для бездротової зарядки смартфона.
![]()
Салон Cayenne Electric трохи просторіше, ніж у паливній версії, особливо додалося місця в другому ряду. Це було досягнуто за рахунок приросту в розмірах моделі. Він досягає в довжину 4985 мм при колісній базі в 3023 мм. Ширина і висота складають 1980 і 1674 мм. За рахунок цього збільшився й обсяг багажного відсіку. Тепер він становить 781 літр, а при складених задніх сидіннях – 1588 л.
На старті продажів будуть доступні дві версії: Cayenne Electric і Cayenne Turbo Electric. Обидві повнопривідні, напхані технологіями, і точно змусять вас задуматися, навіщо взагалі потрібні вам циліндри. Базовий Cayenne Electric оснащений одним електромотором потужністю 435 к. с. і 834 Нм крутного моменту. Розгін з місця до «сотні» займає 4,5 секунди, а максимальна швидкість складає 230 км/ч.
![]()
Версія Cayenne Turbo Electric отримала в оснащення два електромотори, які сумарно видають 844 к. с., а при активації системи прискорення Push-to-Pass потужність установки збільшується на 173 к. с. на 10 секунд. При активованому Launch Control вивільняється до 1139 к. с. потужності та 1500 Нм крутного моменту. Розгін до «сотні» займає 2,4 секунди.
Адаптивна пневмопідвіска з системою Active Suspension Management входить у стандартну комплектацію, а версія Turbo доповнено заднім диференціалом з системою розподілу крутного моменту. Обидва варіанти можуть бути додатково оснащені системою управління задніми колесами і системою Active Ride з активними стабілізаторами поперечної стійкості, як на Taycan. Запас ходу до 640 км для базової версії Cayenne Electric і 622 км для Turbo забезпечує батарея на 113 кВтг.
![]()
Новинка буде пропонуватися паралельно з Cayenne з двигунами внутрішнього згоряння і гібридом. Ці версії кросовера Porsche будуть випускатися аж до 2030-х років. Про дату виходу на ринок і ціни інформації поки немає.
