/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F01e040a0469c04ffac673e2be90b94f1.jpg)
Американська модель виявилася найбільш проблемним автомобілем у Німеччині цього року
Німецька організація з технічного нагляду за транспортними засобами оприлюднила результати дослідження надійності, і Tesla знову опинилася на самому дні рейтингу. Звіт TÜV за 2026 рік, який охопив щорічні перевірки придатності до експлуатації близько 9,5 мільйонів автомобілів з липня 2024 по червень 2025 року, показав, що електромобілі Tesla зайняли дві останні сходинки в таблиці.Model 3, яка була найгіршою машиною протягом двох попередніх років, мала рівень дефектів 13,1 відсотка, що означає, що кожна сьома з восьми машин у віковій групі від двох до трьох років не пройшла перевірку безпеки Hauptuntersuchung.Але Model Y показала ще гірші результати. Її рівень дефектів склав 17,3 відсотка, порівняно з 3,5 відсотка у Mini Cooper SE, що робить її найгіршою машиною, яку TÜV бачив у цій віковій групі за останнє десятиліття. Основними причинами дефектів були вісь, підвіска, гальма та освітлення.Як повідомляє ADAC, розглядаючи загальну картину для автомобілів усіх вікових груп, 21,5 відсотка, або кожна п’ята машина, не пройшла огляд через “суттєвий” або “небезпечний” дефект, що на 0,9 відсотка більше, ніж торік. Частка автомобілів з незначними дефектами зросла на 0,8 відсотка до 12,3 відсотка.Серед інших ненадійних моделей — BMW 5-серії та 6-серії у вікових групах 4-5 років та 8-9 років, Dacia Duster у групах 6-7 та 10-11 років, а також Renault Clio серед автомобілів віком 12-13 років.Електромобілі у віці 2-3 років демонструють різний рівень дефектності, що підтверджує, що не всі EV створені рівними за якістю.Але у кожного списку аутсайдерів є свій список переможців, і для автомобілів, які минули четвертий рік, його очолив Volkswagen.VW Golf Sportsvan та T-Roc показали хороші результати у категоріях 4-7 років, а Touareg цього виробника став найкращим серед старіших моделей. Mazda CX-3 та Mercedes B-Class також отримали високу оцінку.У групі 2-3 роки Fiat 500e очолив категорію малолітражних автомобілів, доводячи Tesla, що електромобілі можуть бути надійними. Mazda 2 та BMW 1-серії стали найкращими у категоріях малолітражних та компактних автомобілів, а C-клас отримав нагороду у сегменті середніх автомобілів.T-Roc знову з’явився, щоб стати найкращим кросовером, а B-клас виграв у категорії найнадійніших мінівенів, що нещодавно були в обігу.Дані свідчать, що з віком автомобілів зростає ймовірність виявлення серйозних несправностей, що впливає на загальну безпеку дорожнього руху.
Важливою зміною цьогорічного дослідження стало введення нагороди за довготривалу якість, яку отримали бренди, чиї автомобілі віком 10+ років демонструють найнижчий середній рівень дефектів, пов’язаних із безпекою, та уособлюють якість, довговічність і хороше обслуговування.Mercedes отримав золото з рівнем дефектів 18,5 відсотка — майже як у 2-3-річної Model Y. Audi посіла друге місце з 19,2 відсотка, а Toyota потрапила на останню сходинку подіуму з рівнем дефектів 22 відсотка.Ці результати підкреслюють, наскільки важливими є регулярні технічні огляди для підтримання безпеки на дорогах. Висока частка дефектів у певних моделях, особливо серед молодих автомобілів, може вказувати на проблеми з контролем якості на етапі виробництва. Для споживачів такі рейтинги стають ключовим орієнтиром при виборі нового або вживаного автомобіля, демонструючи, що репутація бренду не завжди корелює з реальною надійністю його продуктів.

