/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3630a239e2af15ab74186d1005743610.jpg)
Це нова компактна модель G-Class від Mercedes, яка повністю успадкувала риси оригіналу
Автомобільні шпигуни вперше зняли прототип майбутньої компактної версії Mercedes G-Class, який уже проходить випробування на дорогах загального користування. Незважаючи на щільну маскувальну плівку, характерні риси «Гелендвагена» легко впізнати.Порівняння з мінівеном V-Class заввишки 1900 мм показує, що новий компактний G-Class значно нижчий. У кадрах, де він їде за повнорозмірним EQS SUV, різниця у висоті стає ще більш помітною.Незважаючи на компактні розміри, модель зберігає всі ключові елементи дизайну G-Class: вертикальне лобове скло, прямі бокові панелі та рівну лінію даху. Особливо радує наявність запасного колеса на задніх дверях, що є відсиланням до повнорозмірної версії.Одна з найважливіших деталей – повністю закрита решітка радіатора, що підтверджує електричну природу моделі. Виробник вже підтвердив, що компактний G-Class дебютує як електромобіль.Позашляховик буде побудований на спеціальній рамі, схожій на традиційну рамну конструкцію, що рідкість для світу електромобілів. Це свідчить про серйозні наміри щодо позашляхових можливостей, а не лише зовнішнього спадкування.Mercedes не залишиться без конкурентів у цьому сегменті. Land Rover готує власну компактну версію Defender, що призведе до цікавого протистояння двох легендарних позашляховиків у зменшеному форматі.Поява компактного G-Class може значно розширити аудиторію цієї легендарної моделі, зробивши її доступнішою для міських умов, не жертвуючи при цьому основним характером. Технічні рішення, такі як рамна конструкція для електромобіля, демонструють незвичний підход до розробки, що може стати новим трендом для позашляховиків преміум-класу.
