/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F234682fe011b0ff57038cf5366f20dad.jpg)
Два нових преміальних позашляховики готуються кинути виклик Mercedes G-Class
Прем’єрні позашляховики від Audi та BMW можуть з’явитися на ринку до 2030 року, щоб конкурувати з такими гігантами, як Mercedes G-Class.
Ось ключові моменти:.
Ринок міцних позашляховиків на підйомі.
Потужні позашляховики переживають справжній бум, особливо в США.
Якщо раніше це була ніша для ентузіастів, то зараз сегмент стрімко зріс завдяки появі таких моделей, як Ineos Grenadier, Ford Bronco, Rivian R1S та GMC Hummer EV.
Класичні моделі на кшталт Land Rover Defender, Mercedes-Benz G-Class та Toyota Land Cruiser стикаються з небувалою конкуренцією, і скоро до неї приєднаються нові преміальні претенденти від Audi та BMW.
Попит на справжні 4×4 стрімко зростає не тільки в США, але й в Китаї, тому бажання двох головних німецьких конкурентів Mercedes-Benz увійти в цей ринок цілком закономірне.
Ці нові гравці обіцяють розхитати ринок, що може бути вигідно для споживачів.
Плани Audi щодо виходу на позашляховий ринок.
Що ж можна очікувати? Audi вже давно розглядає ідею створення справжнього позашляховика на рівні Mercedes G-Wagen.
На початку 2025 року бренд представив дикий концепт Q6 e-tron off-road, машину настільки драматичного вигляду, що деякі навіть сумнівалися, чи не був його дизайн створений штучним інтелектом.
Illustrations Theottle.
Однак, незважаючи на вражаючий вигляд концепту, реальна відповідь Audi Land Rover Defender, ймовірно, піде іншим шляхом.
Згідно з повідомленнями, серійна модель, швидше за все, буде мати спільну технічну основу з майбутніми моделями Scout Terra та Traveler 2027 року, розробленими під егідою Volkswagen Group.
Моделі Scout плануються з повністю електричною силовою установкою та установкою з розширювачем запасу ходу.
Audi може запозичити цю апаратну частину, але, ймовірно, підвищить потужність, щоб виправдати вищу ціну та преміальне позиціонування.
Більше того, модель Audi може не тільки використовувати деталі Scout, але і збиратися на майбутньому заводі Scout у Південній Кароліні.
Це дозволить уникнути мит, які б застосовувалися до автомобіля, зібраного в Європі та експортованого до США.
Запуск можливий до 2030 року.
Позашляховий проєкт від BMW.
З іншого боку, BMW готує свого конкурента G-Class під кодовою назвою G74.
Він може використовувати ту саму платформу CLAR, що й X5, але модифіковану для підвищення прохідності на складних ділянках.
Хоча BMW не має такої ралійної спадщини, як Audi, у компанії достатньо інженерного досвіду, щоб створити не менш здатний автомобіль.
Як і його конкурент, він, майже напевно, буде вироблятися в США на заводі бренду в Південній Кароліні.
Питання силових агрегатів також залишається важливим.
Оскільки повністю електричний Mercedes G580 не здобув популярності, Audi та BMW було б розумно пропонувати свої позашляховики з двигунами внутрішнього згоряння, самостійно або в складі гібридної системи.
Якщо Audi та BMW все ж захочуть продавати електричні версії, вони зможуть знайти більше охочих покупців у Китаї, де вже є багато міцних електромобілів.
Безпрецедентний попит на ринку.
Попит на позашляховики SUV ніколи не був таким сильним.
За минулий рік сукупні продажі Ford Bronco, GMC Hummer, Ineos Grenadier, Jeep Wrangler, Land Rover Defender, Land Rover Range Rover, Mercedes G-Class, Rivian R1S та Toyota Land Cruiser досягли 415 007 одиниць, що більше, ніж 349 517 у 2023 році.
За перші дев’ять місяців цього року продажі склали 371 495 одиниць, що ставить сегмент на шлях до перевищення підсумків 2024 року.
Очевидно, що нові моделі Audi та BMW не можуть з’явитися надто швидко.
Вихід таких гравців, як Audi та BMW, на ринок справжніх позашляховиків може стати поворотним моментом для всього сегмента.
Їхній досвід у створенні преміальних автомобілів, поєднаний з потужною інженерією та можливістю використання спільних платформ у межах концернів, дозволяє очікувати продуктів високого рівня.
Ключовим питанням залишається баланс між автентичною прохідністю, очікуваною від такого класу автомобілів, та рівнем комфорту та технологій, характерним для німецьких преміум-брендів.
Успіх цих моделей також значною мірою залежатиме від правильно обраної силової стратегії, особливо на таких різних ринках, як США та Китай.
The post Два нових преміальних позашляховики готуються кинути виклик Mercedes G-Class first appeared on Топ.
