Volkswagen перетворить завод у Дрездені на інноваційний центр
Минулого року концерн Volkswagen узяв на себе зобов’язання не закривати неефективну скляну мануфактуру в Дрездені, але самостійно знайти їй нове застосування не може. Виробництво автомобілів тут припиниться до кінця року, потім Скляну мануфактуру буде перетворено на багатопрофільний інноваційний центр, значну частину фінансування якого візьме на себе уряд Саксонії.Скляна мануфактура у Дрездені була одним із багатьох амбітних проектів Фердинанда Пієха, головного архітектора імперії Volkswagen. Вона будувалася з прицілом на виробництво флагманського седана Volkswagen Phaeton – ідея полягала в тому, щоб конвеєр було видно крізь прозорі стіни прямо з вулиці і можна було годинами спостерігати, як пливуть по ньому величні седани.По суті, Скляна мануфактура – це виробничо-виставковий комплекс, не розрахований на великі обсяги продукції, але розрахований на зовнішній ефект, туристів і залучення нових клієнтів. Відкриття Скляної мануфактури відбулося в 2002 році, вона стала однією з сучасних архітектурних пам’яток Дрездена, при тому, що багато жителів міста були проти її будівництва.Після завершення виробництва Volkswagen Phaeton в 2016 році Скляна мануфактура в Дрездені перетворилася на символічний центр електрифікації та цифровізації Volkswagen, тут була налагоджена збірка електричних версій хетчбека Golf.Наприкінці минулого року Volkswagen уклав з профспілками компромісну антикризову угоду, згідно з якою під скорочення потрапили 35 000 тисяч робітників, але при цьому Volkswagen зобов’язався закривати жоден з заводів у Німеччині.За даними Handelsblatt, між Volkswagen, урядом Саксонії і Дрезденським технічним університетом досягнуто попередньої угоди про те, що Скляна мануфактура перетвориться на багатопрофільний інноваційний центр, який співпрацюватиме Дрезденським технічним університетом і вирощуватиме тут стартапи в галузі мікроелектроніки, технологій, економіки замкнутого циклу тощо.При цьому компанія готова виділяти по 1,5 млн євро на рік на фінансування майбутньої інноваційної цитаделі. До речі, раніше Volkswagen витрачав на утримання Скляної мануфактури близько 60 млн євро на рік. Передбачається, що центр інновацій на місці заводу проіснує як мінімум до 2030 року, тоді Volkswagen зможе скинути з себе тягар відповідальності за його утримання, а що робити з колишнім заводом після 2030 року, ймовірно, вирішуватимуть саксонські чиновники.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen ID. Polo показали на офіційних фото.

