/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4c1b840641d0d7d218b88336003886ef.jpg)
Нова версія Genesis G90 у кузові універсал знову обманула наші сподівання
Genesis продовжує демонструвати концепти, які з кожним разом виглядають все більш готовими до серійного виробництва. G90 Wingback є одним з найцікавіших прикладів, натякаючи, що корейський автовиробник може серйозно розглядати можливість створення спортивного універсала на базі свого флагманського седана класу люкс, навіть якщо це буде обмежена серія.Концепт G90 Wingback вперше був представлений на полях нещодавньої події у Франції. Тоді основну увагу мали привернути серійний кросовер GV60 Magma та концепт спортивного автомобіля Magma GT з центральним розташуванням двигуна, проте саме м’язовий довгобазний G90 тихо вкрав шоу.В основі Wingback залишається та ж “незмінена платформа G90”, що зберігає колісну базу в 3 180 мм та довжину кузова, близьку до серійного седана. Однак подібності на цьому закінчуються. Замість вертикальної задньої панелі звичайного G90 тут повністю перероблена хвостова секція з повноцінним хетчбеком та новим обвісом.Оновлення в стилістиці включають більш гостру передню бампер, сміливішу решітку радіатора та перероблені повітрозабірники, підкреслені спойлерами. Крила очевидно ширші спереду та ззаду, а пара кутових плавників тягнеться вздовж лінії даху замість традиційних рейлінгів.Однак найцікавішою є задня частина, де поєднуються двоелементний спойлер, широкий дифузор та чотири вихлопні патрубки, акуратно приховані всередині. Концепт також має приглушене темно-зелене покриття та встановлений на темні 22-дюймові легкосплавні диски з низькопрофільною резиною.Ми також отримуємо уявлення про салон, де традиційну шкіру замінено на замшеподібний матеріал під назвою Chamude. Інтер’єр демонструє чистий дизайн з красивим кермом та сидіннями з потужною боковою підтримкою, оздобленими контрастною зеленою обробкою, стежкою та строчкою.Донкервольке називає Wingback “мостом між Magma та індивідуальною програмою One of One”, що натякає на можливість обмеженої серії виробництва. Він також раніше заявляв, що похідні моделі на базі G90 є “дуже виконуваними” і для їх будівництва не знадобилися б значні інвестиції.Додає ваги цьому твердженню те, що Манфред Гаррер, який очолює Genesis та її підрозділ розвитку продуктивності, підтвердив, що компанія вже розробляє оновлене шасі G90 для майбутньої моделі Magma.Ця платформа могла б так само легко служити основою для інших варіантів, включаючи Wingback та X Gran Coupe, обидва з яких отримали б вигоду від покращеної динаміки водіння, закладеної з самого початку.Що стосується двигуна, стандартний G90 використовує бі-турбований 3,5-літровий V6, але повноцінній версії Magma, ймовірно, знадобиться щось з більшою потужністю. Електрифікована установка здається логічним наступним кроком, пропонуючи баланс між потужністю та ефективністю. Але також ходять чутки про V8, потенційно пов’язаний з тим, що розроблений для середньомоторного Magma GT.Genesis вже працює над гоночним двигуном V8 для свого майбутнього гіперкара Le Mans, і масштабування його для дорожніх автомобілів під брендом Magma, безумовно, мало б сенс з точки зору позиціонування на ринку.Адже бренд прагне конкурувати з підрозділами BMW M та Mercedes AMG, обидва з яких використовують надпотужні гібридні установки V8 для своїх флагманських продуктивних моделей.Поява такого концепту вказує на глибші процеси в стратегії Genesis. Бренд, який швидко завоював репутацію в сегменті люкс, тепер явно вивчає ніші, де може проявити свою індивідуальність та технічну майстерність поза межами звичайних седанів та позашляховиків. Експерименти з кузовами, як-от універсал, розкривають бажання запропонувати клієнтам не лише статус, а й емоції від водіння в різних форматах. У світі, де електромобілі часто критикують за одноманітність, такі проекти нагадують про важливість варіативності та естетики в майбутньому автомобілів.

