Автомобілі 2024 року залишаються непотрібними, а дилери страждають від надлишків
Автомобілі 2024 року залишаються непотрібними, а дилери страждають від надлишків

Автомобілі 2024 року залишаються непотрібними, а дилери страждають від надлишків

Огляд понад 2,6 мільйона оголошень про продаж нових автомобілів у США, проведений компанією iSeeCars, виявив серйозну проблему для низки брендів концерну Stellantis. Значні надлишки запасів моделей 2024 року, які не розкуповуються, досі залишаються на стоянках дилерів Dodge, Jeep та Alfa Romeo.Це створює очевидні складнощі для виробників і дилерів, однак для покупців відкриває можливість вигідних угод, якщо вони готові розглядати саме ті моделі, які залишилися в наявності.Однією з ймовірних причин такої ситуації може бути ціна. Середня ціна оголошення на Dodge Hornet PHEV 2024 року становить $41 166, що лише на $244 менше за оригінальну рекомендовану ціну середньої комплектації Hornet R/T. Іншими словами, значної вигоди поки що немає, принаймні на папері.На другому місці в дослідженні опинився Jeep Grand Cherokee, 70,8% інвентарю 2024 року якого досі доступні, з середньою ціною $64 014. Трохи відстає ще одна модель Stellantis — гібридний Alfa Romeo Tonale, з 46,8% запасів 2024 року, що пропонуються до продажу.Серед інших моделей з високими показниками нерозкуплених запасів — знята з виробництва Chevrolet Malibu (31%), Dodge Hornet з ДВЗ (26,3%), Jeep Grand Wagoneer L (24,1%), Genesis GV60 (21,8%), Dodge Charger (20,9%) та Nissan Z (18,8%).Загальний середній показник для моделей 2024 року: 0.4%, середня ціна $47,256.З 23 моделей, що очолили список залишків, 12 належать Stellantis. Крім Hornet та Grand Cherokee, це Jeep Wrangler 4xe, Alfa Romeo Giulia та Stelvio, Maserati Grecale, а також обидві версії Grand та стандартного Wagoneer L. Така концентрація робить Stellantis явним аутсайдером серед автомобілів 2024 року, що залишилися нереалізованими.Картина змінюється, якщо подивитися на запаси моделей 2025 року. Лідером за нерозкупленими запасами є BMW i4, 89,2% заявлених одиниць 2025 року якого досі чекають на покупця. Невідстають Lexus GX 550 та Subaru BRZ з показниками 87,8% та 87,1% відповідно.Хоча виробники інші, тенденція залишається незмінною: деякі новіші моделі також мають повільний старт продажів.Загальний середній показник для моделей 2025 року: 21.3%, середня ціна $47,767.Надзвичайно високий відсоток нерозкуплених автомобілів, особливо серед моделей 2024 року, вказує на можливу дисфункцію в ланцюжку попиту та пропозиції. Для брендів Stellantis це може бути сигналом про необхідність перегляду маркетингових стратегій, ціноутворення або навіть характеристик продукту. З іншого боку, така ситуація створює унікальні умови для ринку вживаних автомобілів та може призвести до більш гнучкої позиції дилерів у переговорах, оскільки вони прагнуть звільнити місце для нових надходжень. Динаміка з моделями 2025 року, де лідерами є вже інші виробники, підкреслює, що проблема не є ізольованою і може швидко зміщуватися між брендами в залежності від модельного ряду та економічних умов.

Джерело матеріала
loader